728 x 90

کرونا در ایران طی ۲۴ساعت گذشته

کرونا در ایران
کرونا در ایران

وزارت بهداشت رژیم اعلام کرد: در ۲۴ساعت گذشته، ۱۰۴بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند (انتخاب رژیم ۱۸بهمن).

توکلی معاون درمان ستاد حکومتی کرونا در استان تهران گفت: از ابتدای بهمن که وارد موج ششم شدیم، آمار ابتلا حدود ۱۶۰ تا ۲۰۰درصد رشد داشته است و هر روز نسبت به روز قبل حدود ۱۰ تا ۱۵درصد افزایش موارد را شاهد هستیم‌. یعنی در ۲۴ساعت گذشته تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی به حدود ۱۳هزار نفر رسیده است (اقتصاد آنلاین رژیم ۱۸بهمن).

 

حبیبی جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونای استان قزوین گفت: ۸۵درصد استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است وی افزود: در حال حاضر شاهد افزایش ۱۰برابری ابتلا و سه تا چهار برابری بستری در بیمارستانها هستیم که همین موضوع زنگ خطر جدی در زمینه کرونا می‌باشد (تسنیم رژیم ۱۷بهمن).

 

در مشهد رئیس ستاد حکومتی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی این شهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا طی ده روز گذشته ۸۷درصد افزایش یافته است (خبر آنلاین رژیم ۱۸بهمن).

هم‌چنین رئیس شبکه بهداشت باخرز در استان خراسان رضوی گفت: از زمان آغاز پیک ششم کرونا تاکنون تعداد ۴۰۰ دانش‌آموز به این ویروس مبتلا شده‌اند‌. تعداد موارد مبتلا به کرونا روزانه رو به افزایش است و حدود ۵۵ مدرسه در سطح شهرستان تعطیل شده است (رادیو و تلویزیون رژیم ۱۸بهمن).

و در ایلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این شهر گفت: آمار ابتلا به کرونا در استان ایلام طی روزهای اخیر هفت برابر شده است (خبرگزاری مهر رژیم ۱۸بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70dfe04a-fcd2-4b66-8a40-3e63e745318e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات