728 x 90

کرونا در جهان؛ در ایتالیا وضعیت رو به وخامت است و بیمارستانها با حداکثر ظرفیت خود کار می‌کنند

بیمارستان بیماران کرونایی در ایتالیا
بیمارستان بیماران کرونایی در ایتالیا

با توجه به شیوع گسترده کرونا در ایتالیا، ماریو دراگی نخست‌وزیر این کشور اعلام کرد وضعیت رو به‌وخامت است و بیمارستانهای کشور با حداکثر ظرفیت خود کار می‌کنند.

مطابق آمار سازمان بهداشت جهانی، ایتالیا هفتمین کشور جهان است که تلفاتش از ۱۰۰هزار نفر می‌گذرد. پیش از این، آمریکا، برزیل، مکزیک، هندوستان، روسیه و انگلستان به‌۱۰۰هزار فوتی رسیده بودند. قابل توجه است که این رتبه‌بندی بر حسب آمار اعلام شدهٔ کشورها است و آمار واقعی رژیم آخوندی در آن منظور نشده است.

در سایر نقاط اروپا نیز شمار تلفات کرونا با توجه به شیوع گونه‌های جهش‌یافته بالاست.

طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، شمار جان‌باختگان کرونا طی ۲۴ساعت در آلمان ۲۵۵نفر و در فرانسه ۳۵۸نفر بوده. در فرانسه تعداد بیماران بستری در واحدهای مراقبت ویژه (ICU) به‌حداکثر خود از آبان ماه تاکنون رسیده است.

در آلبانی وزارت بهداشت اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته از ۳۱۹۷ آزمایش انجام شده، ۶۲۹نفر معادل ۲۰درصد مبتلای جدید به‌کرونا تشخیص داده شدند و در همین روز طبق آمار رسمی ۱۳نفر دیگر به جان‌باختگان کرونا افزوده شدند.

با اجرای سختگیرانه ضوابط و پروتکلهای بهداشتی در آلبانی، حدود ۱۰۰۰نفر به‌دلیل نقض ضوابط کرونا جریمه شدند. (تاپ چنل ۱۹ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/caf930f5-71bf-4d90-afd5-ede174ba01e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات