728 x 90

کرنش آخوند روحانی در برابر ولی‌فقیه ارتجاع و شورای نگهبان

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی رئیس‌جمهور قبلی رژیم که شورای نگهبان خامنه‌ای صلاحیت او را برای عضویت در خبرگان نظام رد کرده و او را حسرت به دل باقی گذاشته است، گفت:

پاسخ من به شورای نگهبان به‌زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!

به‌نوشته سایت جماران، شیخ حسن روحانی می‌گوید که موارد ردصلاحیت او یکی ادعای اهانت به قوه قضاییه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام!

روحانی انتخابات مجلس رژیم در سال ۱۳۹۸ را کم رمق توصیف کرد و افزود: روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشورهای همسایه را بخوریم.

روحانی در یک لگد آشکار به رقیبش رئیسی گفت: این‌که سه سال متوالی از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تورم بالای ۴۰درصدی باشد را هرگز در ۸۰سال اخیر تجربه نکرده بودیم. وی بلادرنگ برای بالانس به قبای «مقام معظم رهبری» چسبید که سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند!

شیخ فریدون که قبلاً افتخار می‌کرد که پس از انقلاب ضدسلطنتی خودش بوده که زنان کارمند بی‌حجاب را از ارتش بیرون کرده است، مطابق نرخ روز چرخش‌مداری پیشه کرد و برای جذب بی‌حجابان با وقاحت حداکثری گفت: مگر ما در انقلاب کسی را به‌زور باحجاب کردیم؟!

روحانی با این‌حال به کرنش در برابر ولی‌فقیه و شورای نگهبان او پرداخت و گفت به این خاطر شورای نگهبان درباره رد صلاحیت خود پاسخ خواهد داد که باور دارد که جایگاه شورای نگهبان مقدس است و اگر مورد تردید قرار بگیرد به جمهوریت و اسلامیت نظام ضربه وارد خواهد شد.

آخوند روحانی افزود که ما باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام تشویق کنیم. (سایت حکومتی جماران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)

سایت حکومتی جماران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/daa20af7-ca7c-403d-95d2-4224de01d1ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات