728 x 90

کانون‌های شورش و قیام / تبریکات نوروزی / به آتش کشیدن مظاهر سرکوب رژیم در شهرهای میهن

۳فروردین

کانون های شورشی در شهرهای میهن
کانون های شورشی در شهرهای میهن

 

اصفهان - کانون شورشی۸۰۰:

آتش زدن و منفجر کردن تابلو و مقر حوزه بسیج ضدمردمی

شیراز - کانون شورشی۹۲۰:

آتش زدن مترسک خامنه‌ای و تابلو با اسم خامنه‌ای

 

 

شیراز – کانون شورشی ۹۲۰:

آتش جواب آتش، خامنه‌ای در آتش، مرگ بر خامنه‌ای

اصفهان - کانون شورشی۷۶۰:

مریم رجوی: بهار آزادی را فقط با دستها و اراده هایمان به‌دست می‌آوریم.

اصفهان-کانون شورشی۲۰۰:

مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی، آتش جواب آتش / فرزندان ایران به کرونای ولایت تسلیم نمی‌شوند.

 

 

شهر کرد - کانون شورشی۴۲۰:

آتش زدن مقر و تابلوی بسیج ضدمردمی

شیراز - کانون شورشی۶۵۰:

آتش زدن تابلو و مقر کمیته غارت و چپاول

کرج - کانون شورشی۴۵۵:

آتش زدن بنر قاسم سلیمانی دژخیم

 

 

تهران:

خواهر مریم عزیز درود به عزم و اراده سترگ شما برای سرنگونی آخوندهای ضدبشر. از کانون شورشی ۷۸۰با شما پیمان میبندم، دمی از سرنگونی این رژیم پلید باز نایستم و همه با هم ایرانی پیشرو و آباد و دموکراتیک بسازیم. سال نو را به‌شما و همه خلق قهرمان ایران و همه مجاهدین اشرف‌نشان در سرتاسر گیتی تبریک عرض می‌نمایم.

مریم رجوی: نوروز امسال مژده رسان شکست ولایت فقیه و فرا رسیدن بهار / تبریک ما به شما خانم مریم رجوی و برادر مسعود و مجاهدین است.

 

 

کرج:

‌نوروز۱۳۹۹ به‌برادر مسعود و خواهر مریم مبارک باد. سال۹۹سال سرنگونی رژیم ولایت فقیه حاضر حاضر حاضر. / مریم رجوی: بهار آزادی را فقط با دستها و اراده‌های‌مان به‌دست می‌آوریم.

تهران:

بهار آزادی را فقط با دست‌ها و اراده‌هایمان به‌دست می‌آوریم. / با تبریک سال نو به‌امید پیروزی بر کرونای ولایت. / مسعود و مریم عزیز و همه مجاهدین، عید۹۹بر شما مبارک. در سال۹۹چشم به‌راه مقدم شما و نوروز بزرگ آزادی در ایران هستیم.

 

 

 

کرج:

درود بر مریم رجوی / سال۱۳۹۹سال قیام و مبارزه برای آزادی

مشهد:

نوروز سال۱۳۹۹ بر برادر مسعود و خواهر مریم مبارک باد. / عید سال ۹۹را به همه علی‌الخصوص شهدای قیام آبان و کانون‌های شورشی و همه کسانی‌ که در راه آزادی ملت ایران تلاش کردند، تبریک می‌گویم. تا زمانی که این آخوندا در کشور ما باشند عیدی نداریم. تا زمانیکه این حکومت غاصب توی کشور ما باشه ما عیدی نداریم. به‌امید آزادی کشورمون.

 

 

 

تبریز:

سلام و درود به برادر مسعود رجوی و خواهر مریم رجوی. سال ۱۳۹۹ را به‌شما تبریک می‌گویم. درود می‌فرستم به تمام مجاهدین، اشرف‌نشانها درود درود درود.

استان فارس:

با درود به همت و عزم جزم شماها که واسه ریشه‌کن کردن این رژیم (مایه) گذاشته‌اید و هیچوقت چیزی کم نگذاشته‌اید و امید دارم که سال ۹۹سالی پر خیر و برکت واسه شماها و هم‌چنین ملت ایران با وجود شماها در خاک ایران باشد و هزاران بار سال نو را به خواهرم مریم و برادرم مسعود تبریک عرض می‌نمایم.

شیراز:

پای سفره هفت سین و دیدن برنامه نوروزی سیمای آزادی

 

 

جویبار:

پای سفره هفت سین و دیدن برنامه نوروزی سیمای آزادی

بابل:

جشن نوروز بر برادر مسعود و خواهر مریم و مجاهدین مبارک.

اهواز:

مریم رجوی: جای شهیدان سرسبز، فدیه‌های سرخ ملت ما برای آزادی.

آبادان:

سال ۹۹ بر برادر مسعود و خواهر مریم و همه مجاهدین اشرف۳مبارک. / برادر مسعود پیامت را شنیدم سال۹۹سال پیرزوی به کمک کانون‌های شورشی و ارتش ‌آزادی خواهد بود.

سیستان و بلوچستان:

به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران، از سیستان و بلوچستان هستم، سال جدید را به همه مردم ایران و همه مجاهدین ایران به‌خصوص مریم و مسعود رجوی تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی باشه و سال سرنگونی آخوندهای حاکم باشه.

 

 

 

بندرعباس:

با سلام و درود خدمت همه خواهران و برادران عزیزم در اشرف۳. می‌خوام به‌خاطر همه زحمات شما که در راستای سرنگونی این رژیم کثیف می‌کشید از همه‌تون تشکر کنم و سال نو را به‌همه شما تبریک می‌گویم و من مطمئنم امسال با کمک کانون‌های شورشی این سال، سال سرنگونی این رژیم پلید ولایت فقیه خواهد بود.

سنندج:

سرنگونی سرنگونی سرنگونی

یزد:

پای سفره هفت سین و دیدن برنامه نوروزی سیمای آزادی

قم:

مریم رجوی: درود بر ۱۵۰۰شهید قیام آبان راهگشایان راه آزادی. /‌ درود بر به ۱۵۰۰شهید قیام آبان، راهگشایان راه آزادی. درود بر مریم رجوی درود بر مسعود رجوی / تبریک سال جدید ۹۹به‌برادر مسعود و خواهر مریم عزیز و همه رزمندگان ارتش آزادیبخش. امیدوارم امسال سال پیروزی رزمندگان ارتش آزادیبخش باشه.

 

 

یزدانشهر:

پای سفره هفت سین و دیدن برنامه نوروزی سیمای آزادی

خرم‌آباد:

با عرض سلام، خرم‌آباد مناره شقایق - مسعود و مریم عزیز مردم ایران در انتظار شما هستند، سال نو مبارک سال۹۹مبارک / خدایا زمان درگذر است و...در تقدیر و سال جدید در شرف حلول، پس نوری ده به‌ملت ایران‌زمین با سرنگونی استبداد دینی.

برادر مسعود شیر همیشه بیدار و خواهر مریم مریم رهایی‌بخش مردم از دست ظالمان جلاد عیدتان مبارک باد.

ما کانون‌های شورشی به جالادان دینی و مذهبی و شخص دیکتاتور خامنه‌ای می‌گوییم، وقت رفتن است... خطه پاک اشرف۳ را به هیبت حاکمان و....تا زمان قیامت در امان و سلامت نگه‌دار.

عید همه خواهران و برادران در اشرف۳مبارک باد. / ‌خرم‌آباد مجسمه سنگی - مریم و مسعود عزیز مردم ایران در انتظار شما هستند، سال نو سال۹۹بر شما مبارک باد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90eef668-5d76-4d84-a189-78b5e6213180"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات