728 x 90

کاندیدای ریاست‌جمهوری یا مسئولان کشتار و غارت - گزارش خبری

تحریم کل نظام در نمایش انتخابات
تحریم کل نظام در نمایش انتخابات

ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری رژیم بپایان رسید. بر اساس اظهارات شواری نگهبان ارتجاع، از میان ۵۹۲ ثبت نام کننده تنها ۴۰نفر مدارکشان کافی بوده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. در این گزارش خلاصه‌ای از سوابق شماری از این کاندیداها مورد بررسی قرار گرفته است. هم‌چنانکه مطالعه می‌کنید، عناصر ثبت نام کننده عمدتاً عناصر کشتار و سرکوب مردم ایران و یا کسانی هستند که دست در غارت و چپاول دارند.

شایان ذکر است که رژیم که در سال ۹۸ با دو قیام سراسری مواجه بوده فاقد هر گونه مشروعیت سیاسی است و مردم ایران این شعبدهٔ انتخاباتی را به‌طور کامل تحریم کرده‌اند. تمام تلاش خامنه‌ای این است که از میان همه این کاندیداها، آخوند رئیسی را به کرسی ریاست بنشاند. امری که در سال ۹۶ از خواسته‌اش باز ماند و روزهای آینده گواهند که آیا خامنه‌ای چنین قدرتی دارد یا خیر؟

در هر حالت مردم ایران پس از ۴۲سال حاکمیت ننگین آخوندها نیک می‌دانند که راهی جز سرنگونی تمامیت این رژیم برایشان باقی نمانده و پاسخ آتشین‌شان را در قیام سراسری به این نمایش انتخاباتی خواهند داد.

 

ابراهیم رئیسی

آخوند بی‌سواد رئیسی، در ۱۹سالگی (۱۳۵۸) بازجوی زندانیان کرج بود و سپس دادستان کرج و همدان شد. در سال۶۷ جزو هیأت مرگ و قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی بود. وی ۵سال دادستان تهران، ۲سال دادستان کل کشور، ۱۰سال معاون اول قضاییه و رئیس تولیت آستان قدس و سپس رئیس قوه قضاییه بود و در این سالیان صدها هزاران اعدام و قطع دست و پا را به اجرا گذاشته است.

 

محسن هاشمی رفسنجانی

وی در مشاغل گوناگون مانند رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری رژیم و عضو هیأت مدیره سازمان صنایع دفاع اشتغال داشته‌است. وی در سال گذشته یکی از عناصر اصلی مخفی نگاه داشتن تعداد جان‌باختگان کرونا در تهران است. در تاریخ ۳۱فروردین ۹۹ وی گفت: «آمار ابتلا به کرونا در کشور بسیار بیشتر از عدد اعلام شده رسمی است». اما دست در دست خامنه‌ای هیچگاه به ابعاد این جنایت اعتراف نکرده است.

 

علی لاریجانی

لاریجانی از سال۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران درآمد از سال۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه بود. از سال۱۳۷۲ تا ۱۳۸۱ رئیس سازمان و صدای رژیم شد که وظیفه اصلی‌اش سانسور و تبلیغات خامنه‌ای بود. وی سپس ۳دوره رئیس مجلس ارتجاع بوده است. پاسدار لاریجانی اختصاص بودجه کلان به نیروی تروریستی قدس در بحبوحه شیوع کرونا را از افتخارات مجلس دانست.

لاریجانی مدتها نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم بود و از سال۱۳۸۴ در موضع دبیر این شورا نقش فعالی در فریفتن جامعه جهانی در مورد تولید و کسب سلاح اتمی ایفا کرد. وی از سال۱۳۸۶ به مدت ۱۲سال در سمت رئیس مجلس ارتجاع جرم و جنایت و چپاول را قانونی و نهادینه کرد. پاسدار جعفری صحرارودی یکی از نزدیکترین مشاوران لاریجانی در سال۱۳۶۸ عامل ترور عبدالرحمان قاسملو در وین بود، خودش نیز زخمی و دستگیر شد و از سوی دولت اتریش به ایران بازگردانده شد. لاریجانی و برادرانش که در ۴۰سال گذشته متصدی بالاترین پستهای حکومتی بوده‌اند، پرونده سنگینی در چپاول و غارت و اختلاس دارند.

 

سید شمس‌الدین حسینی

سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد کابینه پاسدار احمدی‌نژاد بود. رسانه‌های حکومتی در تاریخ ۲۵مهر۹۰ در خصوص اختلاسهای او نوشتند: «اطلاعات ما حاکی از آن است که موارد ابهام موجود در عملکرد وزارت اقتصاد، بسیار بیشتر از پرونده اختلاس ۳هزار میلیارد تومانی است… یکی از موارد فساد سازماندهی شده در این مجموعه، پرونده بیمه ایران است که توسط مدیران زیرمجموعه وزیر اقتصاد و دارایی رخ داده است».

 

مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان از عوامل انقلاب فرهنگی در دانشگاه تبریز بود. وی از همان زمان مسئول اعزام اکیپهای پزشکی برای جنگ ضدمیهنی آخوندها بوده است. وی در سال۹۴نایب‌رئیس مجلس ارتجاع بوده است.

 

عباس آخوندی

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی روحانی، ملقب به وزیر میلیاردی یکی از پیشانی‌سیاه‌ترین افراد حاکمیت دزدها است. کافی است نام عباس آخوندی را همراه با کلماتی مثل اختلاس، دزدی، رانت و چپاول در اینترنت جستجو کنید تا نه به صدها سند در این رابطه دست‌یابید. در اسفند ۹۵ که در جریان جنگ و دعوای جناحی مورد استیضاح قرار گرفت اعضای مجلس رژیم صحبت از یک گونی مدرک در مورد دزدیهای او می‌کردند.

 

علیرضا زاکانی

پاسدار زاکانی سرکرده باند چماقداران موسوم به رهپویان ولایت و سرکرده سابق بسیج دانشجویی است. وی مدتی مدیریت سایت جهان نیوز و نشریه پنجره وابسته به باند خامنه‌ای را به‌عهده داشته است. وی چند دوره نیز عضو مجلس ارتجاع بوده است.

 

ابوالحسن فیروزآبادی

ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی رژیم و مسئول سانسور در این پهنه است. وی در خرداد ۱۳۹۷ توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا به‌دلیل نقض حقوق‌بشر از طریق مشارکت در سانسور اینترنت مورد تحریم قرار گرفت.

 

عزت‌الله ضرغامی

عزت‌الله ضرغامی یکی از اشغالگران سفارت آمریکا بود. او در دهه ۶۰ با سپاه پاسداران همکاری می‌کرد. وی به مدت ۱۰سال (از ۱۳۸۳تا ۱۳۹۳) رئیس صدا و سیمای منحوس آخوندها و مسئول سانسور این رسانه ملی بوده است. وی در حال حاضر نیز یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم است.

 

مسعود زریبافان

وی در دوران احمدی‌نژاد رئیس بنیاد چپاول به نام شهید بوده است. در دوران مدیریت او فساد ۱۷۰میلیارد تومانی، اعطای ۸هزار میلیارد تومان وام بدون ضمانت و با تبانی، کلاهبرداری از صرافی یکی از بانکها در دوبی به‌مبلغ ۴۳۳میلیون درهم، وجود ۵۰ تا ۷۰نفر در یک شبکه فساد با همکاری برخی مدیران وقت بنیاد شهید و معامله با افراد و بخش‌های ممنوع‌المعامله در سال۱۳۹۲ افشا شده است که تنها بخشی از فساد این مهره آخوندهاست.

 

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری سالهاست که جزو کارگزاران رژیم است. وی چند دوره عضو مجلس ارتجاع بوده و طی ۸سال گذشته در سمت معاون اولی آخوند روحانی در تمام جنایتها و چپاولهای این رژیم شریک بوده است. دلار جهانگیری در سال۱۳۹۷ با قیمت ۴۲۰۰تومان وارد اقتصاد ایران شد که زمینه‌ای برای اختلاسهای کلان توسط آخوندها شده است.

 

محمد شریعتمداری

محمد شریعتمداری از مؤسسین وزارت بدنام اطلاعات است. بنا به گزارش زندانیان مجاهد وی با نام مستعار مهندس در سال۱۳۶۱ جزو بازجویان بند ۲۰۹ اوین بوده است. وی به‌دلیل جنایتهایی که مرتکب شده بعداً در چند دوره از وزرای کابینه خاتمی و روحانی بوده است.

 

عبدالناصر همتی

همتی پس از پیروزی انقلاب خود را به رفسنجانی نزدیک کرد. بعدها در حزب کارگزاران او عضو شد. در دوران جنگ ضدمیهنی در تبلیغات جنگ شرکت داشت. او در دوره آخوند روحانی ۵سال عضو شورای عالی امنیت رژیم بوده است. عبدالناصر همتی از ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ معاون سیاسی سازمان صدا و سیما رژیم بود و در این مدت به سانسور اخبار و … مشغول بود. وی در حال حاضر رئیس بانک مرکزی رژیم است.

 

محسن رضایی میر قائد

پاسدار محسن رضایی از حوالی سال۱۳۶۰ به مدت ۱۶سال فرمانده سپاه جنایتکار پاسداران بوده است. این جنایتکار مسئول کشتار مجاهدان و مبارزان راه آزادی در دهه۶۰ است. وی هم‌چنین در جریان جنگ ضدمیهنی هزاران جوان و نوجوان ایرانی را روی میدانهای مین فرستاد. وی در حال حاضر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

 

رسول منتجب‌نیا

آخوند منتجب‌نیا در سه دوره اول مجلس ارتجاع عضویت داشته است. این آخوند از اعضای حزب جمهوری خمینی بود. وی مدتی به‌عنوان رئیس عقیدتی-سیاسی شهربانی به سرکوب پرسنل نظامی مشغول بوده است. آخوند منتجب‌نیا مدتی قائم‌مقام ستاد قرارگاه خاتم رژیم بوده است.

 

سعید جلیلی

سعید جلیلی در زمان جنگ عضوی از سپاه ضدخلقی بوده است. وی پس ار ارتقاء در سلسله مراتب رژیم در سال۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم بوده است. وی هم‌چنین رئیس اداره بازرسی وزارت‌خارجه رژیم، مدیر بررسی‌های جاری دفتر خامنه‌ای و معاون اروپا و آمریکای وزارت‌خارجه رژیم نیز بوده است.

 

پاسدار رستم قاسمی

رستم قاسمی از سال۱۳۶۰ عضو سپاه پاسداران و یکی از سرتیپهای این ارگان جنایتکار است. در سال۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه خاتم رژیم بوده و در این سمت مسئول چپاول دارایی‌های مردم ایران است. وی در دروان احمدی‌نژاد به‌عنوان وزیر نفت خدمت کرده است.

 

پاسدار سعید محمد

پاسدار سعید محمد از سال۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران درآمده است. وی به‌خاطر خوش‌خدمتی‌هایش از سال۱۳۹۷ به‌عنوان فرمانده قرارگاه خاتم اقدام به چپاول دارایی‌های مردم کرده است.

 

علیرضا افشار

پاسدار علیرضا افشار یکی از حمله کنندگان به سفارت آمریکا در سال۱۳۵۸ و از اعضای اولیه سپاه جنایتکار پاسداران است. وی در تمام طول سالهای جنگ از فرماندهان این جنگ ضدمیهنی و مسئول به کشتن دادن هزاران جوان ایرانی است. پاسدار افشار در سال۱۳۶۸ اولین فرمانده نیروی بسیج سپاه بود و ۸سال در این سمت فعالیت کرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0855c3e-fb49-4e37-a1a6-78e1b04dc903"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات