728 x 90

کامالا هریس به‌طور رسمی نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را پذیرفت

کامالا هریس
کامالا هریس

کامالا هریس، معاون جو بایدن، شامگاه پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ به وقت آمریکا، به‌طور رسمی نامزدی حزب دموکرات را در انتخابات ریاست‌جمهوری پائیز امسال پذیرفت.

کامالا هریس در چهارمین و آخرین شب مجمع ملی حزب دموکرات در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی، اطمینان داد که رئیس‌جمهوری همه باشد، به همه گوش دهد، و منافع مردم و کشور را در اولویت قرار دهد.

او گفت مبارزه‌یی که اکنون در حال انجام آن هستیم، مبارزه برای آینده آمریکا است و در ادامه از رویکرد رقیب جمهوریخواه خود، دونالد ترامپ، و این‌که چهار سال پیش نتیجه انتخابات را نپذیرفت، انتقاد کرد.

هریس روز دوشنبه و در نخستین روز آغاز به‌کار مجمع ملی دموکراتها طی سخنان کوتاهی از جو بایدن و پنج دهه خدمات او در عرصه سیاسی ایالات متحده، به‌ویژه در مقام ریاست جمهوری، قدردانی کرد.

تیم والز فرماندار ایالت مینه‌سوتا، که کامالا هریس او را به‌عنوان یار انتخاباتی خود معرفی کرده است، چهارشنبه شب در مجمع ملی حزب دموکرات به‌طور رسمی نامزدی معاون ریاست‌جمهوری را پذیرفت.

کامالا هریس پیش از آن‌که در سال ۲۰۲۱ معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده شود، از سال ۲۰۱۷ عضو سنای آمریکا و پیش از آن نیز به مدت هفت سال دادستان کل ایالت کالیفرنیا بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c2920aa-2886-4ac2-bccb-461db15f0615"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات