728 x 90

کارشناس حکومتی: تا برجام حل نشود هیچ کشوری حتی چین و روسیه وارد قرارداد طولانی با ما نمی‌شوند

برجام
برجام

قاسم محبعلی، کارشناس حکومتی روز اول مهر در گفتگویی با روزنامه حکومتی آفتاب یزد با اعتراف به بن‌بست برجامی رژیم و سراب عضویت در پیمان شانگهای گفت: «وقتی کشورها می‌بینند ایران هم‌چنان تکلیف مذاکرات هسته‌یی خود را معلوم نکرده و تحریم‌ها نیز به قوت خود باقی است قطعاً وارد قراردادهای طولانی‌مدت با ما نمی‌شوند. این مسأله صرفاً به همسایگان نیز ختم نمی‌شود حتی چین و روسیه نیز موردی و براساسِ منافعِ خود از ما نفت می‌خرند و در ازای آن به ما کالا تحویل می‌دهند که همین مسأله نیز اگر برای آنها ایجاد دردسر کند ادامه پیدا نمی‌کند».

این کارشناس حکومتی در ادامه ضمن کنایه به خامنه‌ای گفت: «سیاست‌های اِعلامی جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های اِعمالی تهران تفاوت دارد و همین مسأله کشورها را دچار تردید و احتیاط می‌کند».

این اعترافات کارشناسان حکومتی به وضعیت اقتصاد ایران تحت حاکمیت آخوندها در حالیست که آخوند رئیسی جلاد با تبلیغات بسیار سعی دارد که عضویت رژیم در پیمان شانگهای را گره‌گشای مشکلات و بحرانهای رژیم وانمود کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/525f5c3a-a3f3-4535-a115-1a9acc8de4c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات