728 x 90

کارزار جهانی پشتیبانان مقاومت و اشرف نشانها علیه سرکوب و تروریسم و جنگ افروزی دیکتاتوری آخوندی

کارزار ایرانیان آزاده در استکهلم
کارزار ایرانیان آزاده در استکهلم

ایرانیان آزاده، اشرف نشانها،  پشتیبانان و هواداران مجاهدین خلق ایران علیه سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی دیکتاتوری آخوندی در آلمان (برلین)، تورنتو(کانادا)، اسلو (نروژ)، سوئد (است کهلم و مالمو و یوتوبوری)، دانمارک (آرهوس)، وین (اتریش) زنجیره‌یی از تجمعات و تظاهرات  برگزار کردند.

 

آلمان - برلین

اشرف نشانها و هواداران مقاومت در برلین - آلمان با لباسهای زردرنگ که تصاویری از خانم مریم رجوی بر روی آن نقش بسته بود شعارهایی در حمایت از سازمان مجاهدین و تغییر رژیم آخوندی سر می‌دادند. 

پشتیبانان مقاومت در برلین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: جای وزرات اطلاعات در لیست تروریستی است. آنها همچنین علیه سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی دیکتاتوری آخوندی شعار می‌دادند

اشرف نشانها با در دست گرفتن پرچمهای شیر و خورشید نشان و آرم سازمان مجاهدین خلق ایران  شعار می‌دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد ارتش آزادی.

در برلین تعدادی از شخصیتهای سیاسی به سخنرانی پرداختند.

 

کانادا - تورنتو

در تورنتو اشرف‌نشانها و هواداران مقاومت در یک تجمع پرشور خواست مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم مذهبی را طنین‌انداز کردند.

آنها شعار می‌دادند:

مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر روحانی لعنت بر خمینی، سپاه جهل و سرکوب سرنگون سرنگون، شعار هر ایرانی مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر روحانی، خامنه‌ای قاتله کل نظام باطله، شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده، توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه، خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست.

 

نروژ - اسلو

در اسلو گروهی دیگر از پشتیبانان مقاومت با در دست داشتن پلاکاردهایی زرد رنگ که شعارهایی علیه سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی بر روی آن نوشته شده بود تجمع کرده و شعار می‌دادند: سفارت آخوندی تعطیل باید گردد. همچنین در پلاکاردی که در پیشاپیش صفوف تجمع قرار داده شده بود نوشته شده بود: وزارت اطلاعات ملایان را در لیست تروریستی قرار دهید.

اشرف نشانها همچنین پرچمهای شیر و خورشید نشان ایران را در دست داشتند و  علیه سرکوب و تروریسم رژیم ضدبشری  شعار می‌دادند.

در حالی‌که تعدادی از ایرانیان آزاده در این کارزار به سخنرانی می‌پرداختند، مردم اسلو که در حال عبور از  این محل بودند متوقف میشدند و در گفتگو با تجمع کنندگان از اهداف و خواسته های آن می‌پرسیدند. 

 

سوئد - استکهلم

در سوئد استکهلم ایرانیان آزاده با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ و شیر و خورشید نشان ایران علیه سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی دیکتاتوری آخوندی شعار دادند.

 

سوئد - مالمو

در مالمو جمعی از ایرانیان آزاده و پشتیبانان مقاومت شعار می‌دادند: خامنه‌ای بدونه به‌دست خلق ایران به‌زودی سرنگونه، پیام هر ایرانی دموکراسی آزادی، مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد ارتش آزادی، کارگر معلم دانشجو مجاهدین یارتان حامی پیکارتان، حاصل این ولایت رنج و عذاب و محنت

دانمارک - آرهوس

در آرهوس ایرانیان و اشرف نشانها شعارهایی علیه رژیم آخوندی سر دادند.

سوئد - یوتوبوری

در سوئد - یوتوبوری اشرف‌نشانها تراکتهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود کارگر معلم دانشجو اتحاد اتحاد. آنها همچنین تصاویری از مسعود و مریم رجوی در دست داشتند. اشرف نشانها شعار می‌دادند: مرگ بر اصل ولایت فقیه درود بر کانون‌های شورشی، کارگر زندانی آزاد باید گردد معلم زندانی آزاد باید گردد.

ایرانیان آزاده در یوتوبوری بمناسبت تصویری از مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی که در زندان رژیم ضدبشری آخوندی اعدام شد در دست داشتند.

لازم به یادآوری است رژیم ضدبشری آخوندی سحرگاه روز یکشنبه ۱۱خرداد۱۳۹۳، مجاهد قهرمان، غلامرضا خسروی، را به‌خاطر هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران در زندان گوهردشت کرج بدار آویخت.

یکی از مأموران زندان مرکزی گوهردشت کرج برای جمعی از زندانیان صحنه اعدام مجاهد قهرمان، غلامرضا خسروی را تعریف کرده است.

به گفته این زندانبان غلامرضا هنگام رفتن به بالای دار شعار می‌داد: ”مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، مرگ بر خامنه‌ای و درود بر رجوی“.

 

اتریش - وین

اشرف نشانها در وین  که با در دست گرفتن پلاکاردهایی به رنگ زرد تجمع کرده بودند شعار می‌دادند زندانی سیاسی آزاد باید گردد. بر روی پلاکاردهای اشرف‌نشانها نوشته شده بود: قیام با کانون‌های شورشی، آنها همچنین شعار می‌دادند: ۱-۲-۳-۴- ۱۰۰۰اشرف می‌سازیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50e24adf-3547-40c5-ae88-5c150b071021"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات