728 x 90

کارزار جهانی اشرف‌نشانها علیه تروریسم و سرکوب وحشیانه دیکتاتوری آخوندی

کارزار اشرف نشانها در هلند
کارزار اشرف نشانها در هلند

اشرف نشانها، هواداران مجاهدین و پشتیبانان مقاومت ایران تظاهرات و تجمعهایی علیه تروریسم و سرکوب وحشیانه دیکتاتوری آخوندی در کشورهای کانادا، نروژ، اتریش، سوئد و هلند برگزار کردند

 

کانادا – تورنتو 

هواداران مجاهدین در تورنتو کانادا خاطره ۴خرداد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران را در تظاهراتی گرامی داشتند و با این شهیدان و ادامه راهشان تا رسیدن مردم ایران به آزادی تجدید عهد کردند.

در این تظاهرات پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت طی سخنانی از حقانیت، توانمندی و ظرفیت بالای بنیانگذاران مجاهدین سخن گفت و یاد آور شد که مجاهدین آن روز به‌خاطر فدای همان خونها، مجاهدین قدرتمند امروز شدند.

پهلوان فیلابی در این تظاهرات گفت: درود بر بنیانگذاران این مقاومت که ۵۳سال پیش یک سازمانی را بنیان گذاشتند که در آن جز خواست آزادی و استقلال ایران چیز دیگری نبود. در زمان رژیم گذشته این فرزندان رشید ایران،‌ این دلاوران سترگ ما به‌ شهادت رسیدند و وارث آنها آقای مسعود رجوی این هدف بزرگ را پی گرفت. هدف بزرگ برای مسعود رجوی همانا استقلال و آزادی ایران بود و نه چیز دیگری.

پهلوان فیلابی خطاب به هموطنان شرکت‌کننده در این تظاهرات گفت: شماها در این سال‌ها از جانتان و مالتان مایه‌گذاری کردید و تا اینجا خودتان را رساندید. اکنون در نزدیکی قله پیروزی هستید و پیروز خواهید شد. من به شما قول می‌دهم به‌زودی همه ما در ایران و در میدان آزادی،‌ این آزادی را جشن خواهیم گرفت. آزادی که با خون بیش از ۱۲۰هزار شهید و زجر مادران و پدران شهدا و فعالیت تک‌تک شماها که کارهای سخت کردید و از درآمدتان به این مقاومت کمک کردید و در سخت‌ترین اوضاع در تمام تظاهراتها شرکت کردید حاصل شده است.

در این تظاهرات هموطنان شعار می‌دادند: «شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده»، «رژیم خون و ترور از ملل ‌متحد اخراج باید گردد».

 

کانادا – اوتا 

هموطنانمان در شهر اوتا در تجع خود خواست مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم مذهبی را طنین‌انداز کردند و شعار می‌دادند: «شعار ایرانی مرگ بر خامنه‌ای روحانی».

هموطنانمان خواستار لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندی توسط دولت کانادا شدند.

 

نروژ اسلو 

در کارزار هموطنانمان در نروژ، آقای پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در کشورهای اسکاندیناوی سخنرانی کرد.

آقای خزایی گفت: «کشور عزیر ما دچار یک بحران عجیبی شده است که ریشه در ۴۰سال گذشته دارد. این رژیم همانند هیتلر می‌رود آتش بزرگی را در منطقه (اگر نگوئیم در جهان)، برافروزد. هم جهان باید بداند، هم ملت ایران باید بداند که ما،‌شورای ملی مقاومت، سازمان مجاهدین خلق،‌ خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای دوران گذار، همیشه گفته‌ایم ما طرفدار راه‌حل سوم هستیم. یعنی نه مماشات با رژیم آخوندی (که به جنگ دارد ختم می‌شود) و نه جنگ یک کشور خارجی و اشغال کشور مان. راه‌حل سوم روشن است: باید مثل بیشتر جنبش‌های بزرگ تاریخ که عامل خارجی کمک کرده ولی اصل مردم و مقاومت سازمان‌یافته بوده است، کشور ما هم باید به دست مردم و مقاومت سازمان‌یافته‌اش آزاد شود و خواهد شد. هیچ راهی نیست جز این‌که این رژیم دستش از منطقه کوتاه بشود. این مقاومت عظیم پشتیبانی شود و این ملت واقعاً‌ بسیار بسیار شجاع و پایدار از طرف جامعه جهانی پشتیبانی شود».

هموطنانمان از دولت نروژ خواستار تحریم رژیم آخوندی و لیست‌گذاری تروریستی پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندی شدند

 

اتریش – وین 

پشتیبانان مقاومت در ارتش در اکسیون خود پلاکاردهای در دست گرفته بودند که روی آن نوشته شده بود:‌ «قیام با کانون‌های شورشی».

آنها به آلمانی شعار می‌دادند: «روحانی یک تروریست است».

 

هلند - آمستردام 

پشتیبانان مقاومت ایران در هلند در شهر آمستردام در کارزار افشاگرانه خود خواست مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی را فریاد کردند. بر روی پلاکاردها و بنرهایی که آنها در تظاهرات خود حمل می‌کردند از جمله کارنامه ۴۰سال شکنجه، سرکوب و اعدام سپاه تروریستی پاسداران افشا‌ شده بود. بر روی بنر دیگری نوشته شده بود: «رژیم دزد ملاها مسئول ویرانی محیط‌زیست و ساختار شهرهای ایران، مسئول کشتار مردم بی‌دفاع و تخریب شهرها ناشی از سیل فاجعه‌بار است». همچنین دو پلاکارد بزرگ به افشای قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال۶۷اختصاص داشت.

هموطنان شعار می‌دادند:«جنگ، اعدام ویرانی – حاصل این ولایت»،‌ «دموکراسی،‌ آزادی با مریم رجوی» و «زندانی سیاسی آزاد باید گردد».

سوئد - استکهلم

اشرف نشانها در کارزار خود در شهر استکهلم سوئد جلیقه‌هایی به تن کرده بودند که تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و هشتگ #براندازم بر روی آنها نقش بسته بود. آنها شعار می‌دادند:‌ «مرگ بر اصل ولایت فقیه، زنده باد کانون‌های شورشی»، «شعار هر ایرانی، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر روحانی»، «دموکراسی آزادی با مریم رجوی»، «خامنه‌ای بدونه. به‌زودی سرنگونه»،‌ «زحمتکشان محرومان، مجاهدین یارتان حامی پیکارتان».

 

سوئد – یوتوبوری 

هواداران مجاهدین در یوتوبوری اکسیون خود را همزمان با سالگرد ۴خرداد برگزار کردند.

آنها در حالی که بنر بزرگی با عکس بنیانگذاران سازمان حمل می‌کردند شعار می‌دادند: «خون حنیف می‌جوشد، مجاهد می‌خروشد»، «پیام خون حنیف، نه سازش نه تسلیم نبرد تا رهایی»، «خون شهیدانمان،‌ رنج اسیرانمان در تو گره می‌خورد رجوی قهرمان»

اشرف نشانها پلاکاردهایی حمل می‌کردند که روی آنها نوشته شده بود «درود بر کانون‌های شورشی». آنها همچنین شعار می‌دادند: «مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد ارتش آزادی»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد،‌ کارگر زندانی آزاد باید گردد».

 

سوئد – مالمو 

گروهی دیگر از پشتیبانان مقاومت در سوئد در شهر مالمو تجمع کردند و علیه سرکوب رژیم آخوندی افشاگری کردند. بر روی پلاکاردی که یکی از هموطنانمان حمل می‌کرد نوشته شده بود:‌ «جای معلم زندان نیست». بر روی پلاکارد هموطن دیگر نوشته شده بود «رژیم آخوندی هیچ آینده‌یی ندارد. زمان آن است که جامعه جهانی مقاومت مردم را به‌رسمیت بشناسد».

هموطنان شعار می‌دادند: «شاه سلطان ولایت مرگت فرار سیده» و «کارگر معلم دانشجو، مجاهدین یارتان حامی پیکارتان».

 

سوئیس – ژنو 

اشرف نشانها و پشتیبانان مقاومت در سوئیس در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل ‌متحد در شهر ژنو تجمع کرده و شعار می‌دادند:‌ «چپاول، جنایت، مرگ بر این ولایت».

بر روی پلاکاردی که یکی از هموطنان در دست گرفته بود نوشته شده بود:‌ «اعمال تحریم‌های مؤثر علیه رژیم الزام توقف تروریسم ملاهاست». پلاکارد دیگری خواستار توقف تروریسم رژیم آخوندی در کشورهای اروپایی و محاکمه مأموران تروریست آن شده بود. هموطنی دیگر در پلاکاردی که در دست گرفته بود تأکید می‌کرد: «وزارت اطلاعات رژیم ایران باید یک نهاد تروریستی اعلام شود».

هموطنانمان در ژنو شعار می‌دادند: «مسعود رهبر ماست،‌ ارتش آزادیبخش پاسخ آخر ماست»؛ «حکومت آخوندی به دست ارتش خلق سرنگون سرنگون» و «می جنگیم،‌می‌میریم از دست دین فروشان ایران رو پس می‌گیریم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d61d80f-a172-4340-a956-44233d465f35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات