728 x 90

در کار زار ملی چهارشنبه سوری، جوانان شورشی در تهران و شهرهای سراسر ایران، عکسها و آدمکهای خامنه‌ای و خمینی را به آتش کشیدند

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

در کار زار ملی چهارشنبه سوری، جوانان شورشی در تهران و شهرهای سراسر ایران،

عکسها و آدمکهای خامنه‌ای و خمینی را به آتش کشیدند

شعار «مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور، درود بر رجوی»

آماده‌باش ۲۰هزار مزدور نیروی انتظامی فقط در تهران

 

به‌رغم تهدیدات قضاییه جلادان و نیروی انتظامی رژیم آخوندی، جوانان شورشی در تهران و سایر شهرهای ایران، با برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و به آتش کشیدن تصاویر و آدمکهای خمینی، خامنه‌ای و رئیسی جلاد ۶۷، کارزار چهارشنبه‌سوری را برگزار کردند. تاکنون گزارشاتی از ۷۵شهر در ۲۵استان، در مورد حضور مردم در خیابان‌ها،، پرتاب نارنجکهای صوتی، آتش زدن عکسهای خامنه‌ای و خمینی و دادن شعار «درود بر رجوی، مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی، توسط جوانان شورشی رسیده است.

 

در تهران، در خیابان رزاقی، منطقهٔ۱۷، نارمک، صادقیه، مولوی و خاک سفید و رباط کریم و بسیاری نقاط دیگر، جوانان شورشی اقدام به پرتاب نارنجک‌های دستی کردند رژیم در وحشت از تجمع جوانان پارک پردیسان تهران را تعطیل نمود.

 

در کرج جوانان شعار مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور، آتش جواب آتش و درود بر رجوی سر دادند و در کمالشهر، حصارک و میدان گوهردشت اقدام به پرتاب نارنجک‌های صوتی کردند. در خیابان مالک اشتر در حصارک کرج نیروهای انتظامی جرأت نزدیک شدن به تجمع جوانان را نداشتند. در مشهد در نقاط مختلف شهر صدای ترقه و نارنجک صوتی شنیده می‌شد.

 

رژیم درمانده آخوندی از روزها پیش با مصادره مواد آتش زای چهارشنبه‌سوری و تهدید به بازداشت، تلاش کرد مانع برگزاری جشن چهارشنبه‌سوری شود و دادستان جنایتکار رژیم در تهران، صبح امروز تهدید کرد که «با هر گونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضایی صورت می‌گیرد» (سایت حکومتی انتخاب، ۲۴ اسفند ۱۴۰۰). در اقدامی دیگر ناشی از ترس و وحشت رژیم، سرکرده نیروی انتظامی از آماده‌باش ۲۰هزار نفر از مأموران نیروی انتظامی برای چهارشنبه‌سوری در سراسر تهران به‌طور محسوس و نا محسوس خبر داد (خبر فوری - ۲۲اسفند).

 

روزنامه جوان، ارگان سپاه پاسداران خامنه‌ای ۲۱اسفند نیز نوشت: نگرانی‌ها درباره حوادث چهارشنبه پایان سال هم‌چنان به قوت خود باقی است. از چند سال قبل با ورود مواد محترقه به مراسم آیینی چهارشنبه‌سوری، شیوه برگزاری آن دچار دگرگونی شد و با به کما رفتن آیین، رفتار‌های پرخطر پنهان شده در ضمیر ساختارشکنان اجتماعی، خود را عیان کرد... . با وجود تلاش‌های صورت گرفته و برخورد‌هایی که پلیس با مخلان امنیت صورت می‌دهد، امنیت در این شب به خیابانهای شهر‌ها باز نگشته است...

ستاد اجتماعی سازمان مجاهدین خلق در داخل ایران از ۱۰ اسفند ماه برای برگزاری هر چه گسترده‌تر جشن ملی چهارشنبه‌سوری و به آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای و رئیسی به جوانان و مردم ایران فراخوان داده بود.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴ اسفند۱۴۰۰ (۱۵مارس۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e303eecb-0863-40e0-a118-34071b54315b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات