728 x 90

کاخ سفید: حمله نظامی مستقیم رژیم ایران به اسراییل، عواقب شدیدی به همراه خواهد داشت

موشک بالستیک - عکس از آرشیو
موشک بالستیک - عکس از آرشیو

سی.ان.ان روز سه‌شنبه ۱۰مهر در یک خبر فوری گفت: کاخ‌سفید می‌گوید رژیم ایران یک حمله قریب‌الوقوع با موشک بالستیک علیه اسراییل را آماده‌سازی می‌کند. آمریکا در بیانیه خود می‌گوید علائم حاکیست رژیم ایران آماده پرتاب قریب‌الوقوع موشکهای بالستیک علیه اسراییل می‌شود.

خبرگزاری رویترز نوشت: کاخ‌سفید: حمله نظامی مستقیم ایران به اسراییل، عواقب شدیدی برای ایران به همراه خواهد داشت.

رویترز نوشت: آمریکا نشانه‌هایی دارد که رژیم ایران برای حمله موشکی بالستیک به اسراییل آماده می‌شود.
یک مقام ارشد کاخ‌سفید روز سه‌شنبه گفت، ایالات متحده نشانه‌هایی دارد که نشان می‌دهد ایران در حال آماده شدن برای حمله قریب‌الوقوع موشک بالستیک علیه اسراییل است.
این مقام گفت که ایالات متحده فعالانه از آمادگیها برای دفاع از اسراییل در برابر این امر حمایت می‌کند و حمله نظامی مستقیم ایران به اسراییل عواقب شدیدی برای ایران در پی خواهد داشت.

 

تایمز اسراییل نوشت:
سخنگوی ارتش اسراییل می‌گوید: آمریکا به اسراییل درباره حمله رژیم ایران هشدار داده است، هنوز پرتابی کشف نشده است. جنگ‌افروزی رژیم ایران عواقبی خواهد داشت. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسراییل می‌گوید که ایالات متحده اسراییل را به روز رسانی کرده است که رژیم ایران قصد دارد به این کشور موشک پرتاب کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6d724a9-f6ee-4654-b9c3-c0b1e67441e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات