728 x 90

ژنو – اجلاس شورای حقوق‌بشر ملل ‌متحد -تظاهرات هموطنان و اشرف‌نشانها

تظاهرات اشرف نشانان و ایرانیان آزاده در ژنو
تظاهرات اشرف نشانان و ایرانیان آزاده در ژنو

ژنو – اجلاس شورای حقوق‌بشر ملل متحد،تظاهرات هموطنان و اشرف‌نشانها، فراخوان به محاکمه عاملان جنایت علیه بشریت، قاتلان۱۵۰۰شهید قیام و مسئولان قتل‌عام ۶۷، ارجاع پرونده جنایت رژیم به شورای امنیت و محاکمه سران رژیم آخوندی به‌ویژه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، رئیس قضاییه خامنه‌ای و علیرضا آوایی وزیر دادگستری کابینه روحانی- ۲۴فوریه۲۰۲۰.

 

نمایشگاه و آکسیون در ژنو میدان ناسیون ۲۴فوریه۲۰۲۰(۵اسفند)همزمان با اجلاس شورای حقوق بشر

جلسات شورای حقوق‌بشر از روز دوشنبه ۲۴فوریه شروع می‌شود، ابتدا قرار بود ظریف به‌عنوان نماینده رژیم برای سخنرانی بیاید که آمدن ظریف منتفی شد. ولی این جلسات از روزهای دوشنبه ۲۴، سه‌شنبه ۲۵فوریه و۲۶فوریه در شورای حقوق‌بشر در مقر اروپایی آن ژنو ادامه دارد. همزمان با این جلسات انجمن جوانان ایرانی مستقر در سوئیس اقدام به پرپایی نمایشگاه و آکسیون در حمایت از قیام ایران و نقض حقوق‌بشر در جلوی سازمان ملل کردند.

نمایشگاهی از شهدای قتل‌عام ۶۷ و قتل‌عام آبان ماه ۹۸ در ایران، شرکت‌کنندگان آکتهایی در حمایت از قیام شهدای آبان ماه و حمایت از کانون‌های شورشی و یک آکت در مورد کرونا انجام دادند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad9c3ef6-3a9f-4db7-8f01-f4284eb4233e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات