728 x 90

ژنرال جک کین:‌ اتحادی علیه تجاوزگری رژیم ایران تشکیل شده است

ژنرال جک کین معاون پیشین رئیس ستاد ارتش آمریکا
ژنرال جک کین معاون پیشین رئیس ستاد ارتش آمریکا

ژنرال جک کین معاون پیشین رئیس ستاد ارتش آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت در جریان اجلاس اخیر مجمع عمومی ملل ‌متحد که افتضاحی برای رژیم ایران بود اتحادی علیه تجاوزگری این رژیم صورت گرفت که قبل از آن وجود نداشت.

 

ژنرال جک کین گفت: دونالد ترامپ و آمریکا احتمالاً بهترین جلسه مجمع عمومی را از زمان یازده سپتامبر داشته‌اند که یکی از دلایل آن فضاحت باور نکردنی رژیم ایران بود که ۱۰روز پیش از مجمع عمومی به بار آورد. این رژیم حمله‌یی را علیه یکی از بزرگترین میادین نفتی جهان انجام داد تا اقتصاد جهان را بی‌ثبات کنند و بعد با دروغگویی تلاش کرد از آن فرار کند رژیم ایران به‌لحاظ سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی بیشتر از قبل منزوی خواهد شد.

 

تحول خوب این است که جهان برای مقابله با رژیم ایران گردهم آمده است. باید مسیر مماشات با این رژیم را تغییر داد. مماشات خدمتی به جامعه بین‌المللی نکرده است.

ژنرال جک کین افزود:‌ اکثر کشورها اتفاق‌نظر دارند که رفتار رژیم ایران باید تغییر کند، آنها در محکوم کردن رفتار این رژیم توافق نظر دارند. به‌طور عام اتحادی علیه تجاوزگری رژیم ایران ایجاد شده که چند هفته پیش وجود نداشت.

 

س: بله وزیر(عادل جبیر) گفت که عریستان سعودی شواهد بیشتری را از شراکت ایران در این جرم ارائه خواهد کرد که ایران در پشت این حمله بوده است.

ژنرال جک کین گفت:‌ اشتباه نکنید رژیم ایران با وجود تمامی تبلیغاتی که می‌کند پای میز مذاکره‌ای که ما باشیم نخواهد آمد آنها به تشدید تضاد ادامه خواهند داد این نقشه مسیری است که آنها در آن قرار دارند و ما قرار است شاهد تشدید تنش دیگری باشیم که احتمالاً در همان خط پیشین یا چشمگیرتر از آن باشد زیرا آنها متقاعد شده‌اند که تنها راهی که می‌توانند آمریکا را مجبور به متوقف کردن تحریمها کنند ایجاد یک بحران جهانی است تا که به آمریکا فشار آورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81a20941-0f14-45d4-bf6d-f1ce2ece047e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات