728 x 90

ژنرال چاک والد: دولت آمریکا نمی‌تواند تضمین کند دولت بعدی این توافق با ایران را کنار نگذارد

ژنرال چاک والد، جانشین پیشین فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا
ژنرال چاک والد، جانشین پیشین فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا

ژنرال چاک والد، جانشین پیشین فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا به خبرنگار او ای ان آمریکا درباره وضعیت فعلی مذاکرات اتمی و درخواستهای رژیم آخوندی گفت: شما نمی‌توانید تضمین کنید که دولتی دیگر که سر کار آمد این توافق را کنار نگذارد. این یک باجگیری است. این مردود است.

ژنرال چاک والد بعد از کنفرانس ایران آزاد در بیستمین سالگرد افشای اتمی رژیم در نطنز گفت: رژیم ایران می‌خواهد سپاه از لیست سیاه خارج شود این هم مردود است. این رژیم هم‌چنین می‌خواهد به توسعه موشکهای بالستیک ادامه بدهد برای چه هدفی؟ این هم مردود است.

چاک والد درباره توسعه سلاح اتمی توسط رژیم ایران افزود: آنها بیش از ۲۰سال است که روی این موضوع متمرکز بوده‌اند. آنها پیشرفتهای قابل توجهی در توسعه سلاح داشته‌اند. رژیم ایران کماکان به ظرفیت خود برای کسب تواناییهای اتمی و تسلیحاتی ادامه داده است و بعد از آن عمده دشمنانشان را مورد تهدید قرار خواهند داد که طبعاً اصلی‌ترین آن آمریکا می‌باشد.(تلویزیون رامبل ۲۶مرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea39f063-6958-432b-9c67-b9a770f57eef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات