728 x 90

چهارمین روز اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی در زندان ارومیه

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

 

چهارمین روز اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی در زندان ارومیه

مقاومت ایران بار دیگر به بازدید هیأت بین‌المللی از زندانهای ایران و دیدار با زندانیان سیاسی فرا می‌خواند

 

در چهارمین روز اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی در زندان ارومیه مقاومت ایران بار دیگر بر ضرورت بازدید یک هیأت بین‌المللی از زندانهای ایران به‌ویژه زندان ارومیه و دیدار با زندانیان سیاسی تأکید می‌کند. دهها زندانی سیاسی در زندان ارومیه از روز یکشنبه ۲۱آذرماه، در اعتراض به احتمال انتقال آنها به بند جدیدی که هم فاقد امکانات اولیه و فضای کافی است و هم کنترلها و محدودیتهای بسیار شدیدتری بر آن اعمال می‌شود دست به اعتصاب غذا زدند.

 

مقاومت ایران توجه دبیرکل ملل متحد، شورا و کمیسر عالی حقوق‌بشر و گزارشگران ذیربط ملل متحد و هم‌چنین عموم ارگانهای مدافع حقوق‌بشر را به محکوم کردن شکنجه، بدرفتاری، زجرکش کردن و موارد سر به نیست کردن زندانیان سیاسی توسط رژیم آخوندی فرا می‌خواند. پرونده نقض وحشتناک و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود و سردمداران رژیم باید به‌خاطر ۴دهه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت از جمله قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ در برابر عدالت قرار بگیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴آذر ۱۴۰۰ (۱۵دسامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9802ebe0-ea53-42b4-a906-99f54ff02374"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات