728 x 90

چهارمین جلسه قضاییه جلادان در تهران برای محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین و ثبت قضایی ۱۷هزار کشته از رژیم

نمایش روحوضی رژیم
نمایش روحوضی رژیم

چهارمین جلسه قضاییه جلادان در تهران

برای محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین

و ثبت قضایی ۱۷هزار کشته از رژیم

توسط معاون بین‌الملل و دبیر ستاد مضحک حقوق بشر

 

دژخیم غریب‌آبادی:

تاکنون ۲۳هزار ایرانی بی‌گناه بر اثر اقدام‌های گروه‌های مختلف

کشته شدند که فقط ۱۷هزار نفر آنها را مجاهدین کشتند

 

 

قضاییه جلادان در تهران چهارمین جلسه محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین را ۴۲سال پس از اعلام مباح بودن جان و مال مجاهدین توسط خمینی، برگزار کرد.

 

نمایش روحوضی قضاییه جلادان

چهره نمایش روحوضی این‌بار یک مزدور اطلاعات آخوندی تحت عنوان جدا شده از مجاهدین بود. فیلمی از سیرک مزدورانی که تحت عنوان خانواده مجاهدین در درب ورودی اشرف حضور یافته بودند به نمایش گذاشته شد.

نماینده دادستان در قضاییه جلادان، غیظ ولی‌فقیه ارتجاع را از ستاد داخله مجاهدین و کانون‌های شورشی به نمایش گذاشت و گفت: کانون‌های شورشی که در اغتشاشات اخیر (سال ۹۸ و پاییز ۱۴۰۱) نیز فعال بوده در واقع ورژنی جدید از ستاد داخله مجاهدین است.

(خبرگزاری میزان رژیم: ۱۲دی ۱۴۰۲)

 

دژخیم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق‌بشر قضاییه جلادان در حاشیه محاکمه غیابی مجاهدین، بار دیگر بور شدن قضاییه جلادان در برابر مجاهدین را در مورد معرفی وکیل به نمایش گذاشت و گفت: از همان ابتدا به همه متهم‌ها ابلاغ‌های لازم صورت گرفته است؛ متون و احضاریه دادگاه به طرق مقتضی و از راه آدرس‌هایی که از آنها موجود بود، برای آن‎ها ارسال شده است؛ هم‌چنین در روزنامه‌های کثیرالانتشار هم منتشر شد.

هم‌چنین از متهم‌ها خواسته شد تا در صورت تمایل وکلای خود را معرفی کنند؛ با وجود این، آنها وکیلی معرفی نکردند؛ معرفی نکردن وکیل و حضور نیافتن مجاهدین در دادگاه، به این معنا نیست که این دادگاه صلاحیت لازم را ندارد یا دادرسی عادلانه نیست؛ قانون آیین دادرسی کیفری مقرر می‌کند که در مواردی که به‌ویژه اتهام‌ها سنگین و جدی است، وکیل تسخیری تعیین شود؛ از این رو، برای متهم‌ها وکیل تسخیری هم تعیین شد. حتی وکلای تسخیری به متهمان اعلام کردند که ما به شما دسترسی نداریم، اما اگر شما مواردی برای دفاع از خود دارید، می‌توانید به آدرس و مشخصات تماس ما بفرستید. حتی رئیس دادگاه اعلام کرد که مجاهدین هر زمان مایل به معرفی وکیل تعیینی باشند، آنها را خواهد پذیرفت... این دادگاه برای رسیدگی صالح است؛ بنابراین ما از این بابت نگرانی نداریم.

 

خبرگزاری قضاییه جلادان نوشت: غریب‌آبادی به اقدام اخیر دولت آلبانی علیه مجاهدین اشاره کرد و گفت: این اقدام دولت آلبانی، نتیجه اطلاع‌رسانی مناسب ما به دولت آلبانی بود؛ چرا که با این اطلاع‌رسانی چهره واقعی مجاهدین را به آلبانی نشان دادیم؛ در نتیجه شاهد وضع برخی محدودیتها برای مجاهدین از سوی دولت آلبانی بودیم؛ در نتیجه صدور رأی دادگاه توفیق‌های بیشتری برای مقابله با تروریستها و رسوا کردن آنها و حامیانشان حاصل خواهد شد.

دژخیم غریب‌آبادی هم‌چنین گفت: تاکنون ۲۳هزار ایرانی بی‌گناه بر اثر اقدام‌های گروه‌های مختلف به‌شهادت رسیدند که فقط ۱۷هزار نفر آنها را مجاهدین کشتند.

 

نماینده به‌اصطلاح دادستان در این نمایش روحوضی به‌طور مبسوط به تکرار زوزه‌های خمینی و خامنه‌ای از ضربات مجاهدین پرداخت و از جمله گفت: بخشی از گروهک که در داخل کشور پنهان شده بود توسط رجوی آموزش دوباره دید.

(خبرگزاری میزان رژیم ۱۲دی ۱۴۰۲)

 

زوزه‌های قضاییه جلادان در محکومیت دژخیم قتل‌عام در دادگاه سوئد

دژخیم ستایشی:

در کشوری که الآن شده محل تاخت و تاز مجاهدین، چیز دیگری انتظار نمی‌رود

دستگاه قضایی و دولت سوئد اطلاع داشته باشید

همان برنامه‌یی که مجاهدین نسبت به کشورهای عراق و آلبانی داشتند

شما باید انتظارش رو بکشید و منتظر این باشید

 

ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان- ۱۲دی ۱۴۰۲

از این‌که برنامه‌ریزی فرمودید و در وقت مقرر به‌رغم تغییراتی که به‌لحاظ تشکیل هم‌زبانی (تصحیح می‌کند) هم‌زمانی جلسه دادگاه نفاق داشتیم این نیز که تشریف آوردید و حضور پیدا کردید.

خبرنگار: سؤال من در خصوص پرونده آقای حمید نوری هست و می‌خواهم بپرسم قوه قضاییه به سهم خودش در پیگیری پرونده آقای حمید نوری در دادگاههای بین‌الملل چه اقداماتی را انجام داده؟

ستایشی: من مقدمتاً لازمه باز هم اظهار همدردی بکنم نسبت به خانواده این برادر عزیزمان و مشکلات و مصائبی که در این مقطع زمانی دارند طی می‌کنند از رسانه ملی و خصوصاً شبکه افق تشکر می‌کنم که یک برنامه‌یی رو اختصاص دادند به این موضوع.

در کشوری که الآن شده محل تاخت و تاز منافقین، منافقین با اون عناوینی که عرض کردم چیز دیگری انتظار نمی‌ره همکاران محترم در دستگاه قضایی سوئد و هم‌چنین دولت سوئد اطلاع داشته باشید به این موضوع همون برنامه‌یی که منافقین نسبت به کشورهای عراق و آلبانی داشتن شما باید انتظارش رو بکشید و منتظر این باشید ملاحظه کردید که چه مسائلی اونجا ایجاد کردند و چه اقداماتی حاصل شد منتظر باشید ببینید که چه مشکلاتی را برای آن کشور ایجاد می‌کنند و لازمه این موضوع اینه که اگر دغدغه مردم و ملت این کشور رو دارید کشور متبوع‌تون رو دارید مناسب است که تدبیری بیندیشید و اقدامی بر این قضیه صورت بگیره تاکنون پرونده آقای نوری  در نزد هیچ دادگاهی بین‌المللی مطرح نشده است.

دولت سوئد نباید سازوکارهای قضایی و حقوقی را در جهت تقویت تروریسم با این افراد عرضم به حضورتون جنایت‌پیشه بکار بگیرد انشاالله این نکات و این مواردی که ما در نشستها عرض می‌کنیم و در حوزه رسانه ملی تبیین شده انشاءالله استماع بکنند و به خودشون بیان و ترتیباتی را قرار بود که بروند دنبال دادرسی منصفانه عاقلانه و منطبق با موازین و قواعد داخلی و بین‌المللی...

(خبرگزاری ایران پرس و سایت اینترنتی عدالت رژیم ۱۲دی ۱۴۰۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7d1ff3a-d903-4451-93cf-fcb2c46f63ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات