728 x 90

چماقداران لباس‌شخصی و مداحان خامنه‌ای به‌عنوان استاد وارد دانشگاهها شدند

تهران -دانشگاه ملی - قیام ۱۴۰۱
تهران -دانشگاه ملی - قیام ۱۴۰۱

حکومت آخوندی همزمان با تصفیه و خالص سازی ارتجاعی در دانشگاهها، چماقداران لباس‌شخصی و مداحان خامنه‌ای را به‌عنوان استاد وارد دانشگاهها می‌کند.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، حدادیان مداح معروف خامنه‌ای به‌عنوان استاد ادبیات دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد آغاز به‌کار کرد. شماری از عوامل خامنه‌ای در رادیو و تلویزیون حکومتی نیز در دانشگاهها مشغول به‌کار شده‌اند.(خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۲شهریور)

درباره پیامدهای اخراج گسترده استادان و خالص‌سازی دانشگاهها، محسن میردامادی عضو سابق مجلس ارتجاع اذعان کرد: علاوه بر برخورد با اساتید، تزریق چند هزار نیروی خودی به‌عنوان کادر علمی جدید دانشگاههاست که جایگزین آن نیروهای پاکسازی‌شده هستند. هدف مورد نظر طراحان و مجریان این اقدامات به‌زعم خودشان ساکت کردن دانشگاه است.(خبرآنلاین حکومتی ۱۲شهریور)

یک کارشناس رژیم به‌نام بخارایی گفت: بیش از ۹۰درصد اساتید دانشگاه معترض هستند. اخراج اساتید، انتقام از همراهی جامعه دانشگاهی با اعتراضهاست.

وی هشدار: این شیوه برخورد با اساتید، دانشگاهها را ملتهب می‌کند و تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.(اصلاحات نیوز حکومتی ۱۲شهریور)

از سوی دیگر، روزنامه ارگان دولت رئیسی جلاد با دفاع از خالص‌سازی در دانشگاه نوشت: قطع همکاری با اساتید پیمانی برای جلوگیری از تکرار رویه خشونت‌بار و ترویج درگیری در حوادث سال گذشته اتفاق افتاده است. (روزنامه حکومتی ایران ۱۲شهریور)

سعید تاجیک عضو اتاق بازرگانی رژیم در تهران به وضعیت وخیم اقتصادی رژیم در مقایسه با سایر کشورها اعتراف کرد.

وی ضمن این مقایسه خاطرنشان کرد که طی ۵۰ سال اقتصاد قطر ۲۹۸ برابر اما اقتصاد ایران فقط ۱۴برابر شده است.(خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۲شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52dc0234-e229-4560-8c57-b6d5609623f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات