728 x 90

چرخه فساد هم‌چنان ادامه دارد

چرخه فساد در رژیم آخوندی
چرخه فساد در رژیم آخوندی

روزنامه حکومتی همدلی ۱۵آبان، در مطلبی با عنوان «فامیل‌بازی صدای اصول‌گرایان را هم درآورد» به گوشه‌ای از نفوذ موریانه‌وار مافیای چپاول و غارت از طریق «انتصاب فامیلی و باندی» در «بسیاری از بخش‌های کشور» دولت آخوند رئیسی اعتراف کرد.

همدلی نوشت: (آخوند) رئیسی تلاش کرد که ابتدا برای تشکیل دولت تشریفات خوبی داشته باشد. از همان اول سعی کرد با چهره‌های مختلف گوناگون تماس برقرار کند... . حالا که چند ماه از عمر دولت گذشته و دولتمردان رئیسی کم‌کم در حال چینش مهره‌های خود در وزارتخانه‌ها و بخش‌های مختلف هستند، مشخص‌شده که همه آن اقدامات جز یک نمایش ساده نبوده است.
همدلی افزود: چند وقتی است که انتصابات فامیلی و باندی در بسیاری از بخش‌های کشور موضوع روز محافل مختلف شده است. از وزارتخانه‌ها گرفته تا شهرداری تهران روابط شخصی یکی از مهم‌ترین دلایل به‌کارگیریها و انتصابات بوده است. موضوعی که حالا نه‌تنها از سوی منتقدان دولت بلکه از سوی حامیان دولت نیز تأییدشده و به آن اعتراض می‌شود.
همدلی به‌نقل از جوکار نماینده رژیم در مجلس ارتجاع که با ایلنا مصاحبه‌یی داشته است در این رابطه نوشت:... مسأله انتصابات فامیلی یک مشکل دیگر دارد و آن ایجاد شبهه فساد است، به‌ویژه در بحثهای اقتصادی... جوکار گفت: «خبرها و گزارشهای مختلف نشان می‌دهد که نمایندگان مجلس نیز در قبال تعریف و تمجیدی که از دولت رئیسی دارند بستگان خود را راهی دولت می‌کنند و این چرخه فساد هم‌چنان ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b66e59ff-ed91-4659-8671-037446c4f2a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات