728 x 90

چرا رتبه‌بندی معلمان پذیرفته نشد؟

مدتهاست که معلمان زحمتکش میهنمان خواهان عملی شدن طرح رتبه‌بندی هستند و در این رابطه تجمعات اعتراضی برپا می‌کنند. اما مجلس آخوندها به‌رغم وعده‌های قبلی رژیم و انشاء الله گفتنهای رئیسی «رتبه‌بندی» را نپذیرفت و پاسخ معلمان ستمدیده را نداد.

البته همان انشاءالله گفتن دروغین به معلمان هم تنها به‌خاطر فشار اعتراضات و اعتصابات آنها بود.

به گفته کارشناسان رژیم تن‌دادن به رتبه‌بندی معلمان یعنی افزایش حقوق آنها در حد ۳میلیون تومان برای عموم معلمان و ۷میلیون تومان برای معلمان بالای فوق‌لیسانس این هم یعنی رژیم باید این میزان پول را وارد بودجه خود کند. بودجه‌یی که به‌گفته رئیسی جلاد با کسری ۴۵۰هزار میلیارد تومانی روبه‌روست و «دولت دست‌کم برای ۳۰۷هزار میلیارد تومان این کسری هیچ منبع درآمدی ندارد»

البته این یک دروغ بزرگ است. کافیست هزینه‌های سنگین و نجومی که خامنه‌ای به حزب‌الشیطان می‌دهد و هزینه‌های صدها میلیارد دلاری که خرج برنامه ضد ملی موشکی و هسته‌یی خود می‌کند را حذف کند، تا هزینه رتبه‌بندی معلمان و حقوق تمامی اقشار مردم ایران تأمین شود. ناگفته پیداست که دزدان حاکم بر ایران حق اقشار مختلف اجتماعی را هرگز نخواهند داد. حق گرفتنی است. این همان درسی است که معلمان شریف ایرانی آموزگار آن هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a61fdb8f-1468-4900-9cee-1826b3e63609"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات