728 x 90

چرا باید تماشای مسابقه در ورزشگاه برای زنان به بحرانی در کشور بدل شود؟ - رسانه حکومتی

تلاش زنان برای ورود به ورزشگاه مشهد
تلاش زنان برای ورود به ورزشگاه مشهد

درها را به روی زنان نبندید، عنوان رسانه حکومتی همدلی است که با اشاره به ممنوع شدن ورود زنان در ورزشگاه مشهد برای تماشا فوتبال که از سوی دستگاه سرکوب خامنه‌ای صورت گرفت، تبدیل به شقه و شکاف و سگ‌دعواهای درون باند خامنه‌ای شده است، اعتراف می‌کند.

همدلی نوشت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها در نامه‌یی به رئیس‌جمهور با اشاره به حوادث اخیر در شهر مشهد و توهین به زنانی که قصد تماشای مسابقه فوتبال را داشتند، آن را مورد نگرانی بخش‌های عظیمی از جامعه دانستند.
در بخشی از این نامه با طرح این سؤال که «چرا باید تماشای مسابقه در ورزشگاه برای زنان به بحرانی در کشور بدل شود؟» آمده است: «چرا باید وزارت کشور که به دستور جنابعالی قرار بود ابعاد این حادثه تلخ را مورد تحقیق قرار دهد، به‌جای رسیدگی جدی و بی‌طرفانه به مسأله و حل آن با گزارشی مبهم درصدد پاک کردن صورت‌مسأله برآید و تازه، زنان را مقصر جلوه دهد؟!. .
همدلی با هشدار به پیامدهای آن با توجه به شرایط انفجاری جامعه افزود: این چه زنجیری است که با وجود وعده‌های مکرر انتخاباتی دست همه رؤسای جمهور را بسته و اجازه نمی‌دهد مسائل و مشکلات زنان در کشور، از راه قانون حل شود؟»
... «هشدار می‌دهیم در شرایطی که منطقه آبستن حوادث خونباری ناشی از درگیریهای جدی قومی، مذهبی و محلی است، حادثه‌یی مانند آنچه در ورزشگاه مشهد رخ داد اقدامی آگاهانه یا ناآگاهانه در خدمت دست‌های بیگانه است که می‌خواهند در جامعه گسل نابرابری زنان و مردان را در کنار سایر گسل‌ها فعال کنند. (روزنامه حکومتی همدلی ۲۲فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4db43d40-98c9-4f46-8e80-7f2f0719f300"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات