728 x 90

پیشروی جوانان عراقی

مردم عراق با پایین کشیدن پرچم رژیم از فراز کنسولگری در کربلا نفرتشان را نسبت به حاکمیت و سمبل نظام آخوندی نشان دادند. اما کارگزاران نگران و وحشت‌زده آخوندی که در تعادل کنونی هر اهانتی را می‌پذیرند، این‌بار هم ساکت شدند و یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس آخوندی در اوج زبونی و وقاحت گفت: «صرف کشیدن یک پرچم در کنسولگری به پایین، نمی‌تواند به عامل نفرت بین دو کشور تبدیل شود».(حشمت‌الله فلاحت‌پیشه ۱۴آبان ۹۸)

و این نشانه پیشروی و قدرت قیام و ضعف و ذلت و عقب‌نشینی رژیم است.

هم‌زمان با پیشروی جوانان عراقی و شعله‌ور شدن آتش قیام در شهرهای عراق، بندر ام قصر آزاد شد.

به گزارش تلویزیون الحدث نیروهای حکومتی و مزدوران اعزامی خامنه‌ای که به زبان فارسی صحبت می‌کردند، در وحشت از خشم جوانان، عقب‌نشینی کردند و در حال حاضر انقلابیون به‌طور کامل بر شهر مسلط هستند.

در همین روز سمیرالحسینی، روزنامه‌نگار، از کربلا گزارش کرد: «اولین خواسته مردم سرنگونی حکومت و تغییر قانون اساسی و تغییر کمیساریای انتخابات و پایان دادن به احزاب می‌باشد. بر سردر اکثر ادارات استان بنرهایی نصب شده مبنی بر این‌که «به فرمان مردم بسته شد». روز گذشته عشایری که ۳شهید داده بودند به دولت محلی و نیروهای امنیتی ۷۲ساعت مهلت داده‌اند تا قاتلان را به قضاییه تحویل دهند».

آزادسازی‌ ام قصر و تعیین مهلت و التیماتوم به نیروهای امنیتی برای معرفی قاتلان یک گام کیفی در پیشروی جوانان در مسیر پایان دادن به حکومت فاسدان و مزدوران جنایتکار نظام آخوندی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a4d44f7-1522-4c20-95a4-4d6df959ce68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات