728 x 90

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۴

پیامک‌های ملتمسانه برای شرکت در انتخابات و بی‌اعتنایی مردم و تعطیلی برخی حوزه‌ها به‌خاطر کسادی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۴

پیامک‌های ملتمسانه برای شرکت در انتخابات و بی‌اعتنایی مردم و تعطیلی برخی حوزه‌ها به‌خاطر کسادی

بر اساس گزارشهای دریافتی از ۳۱ استان، تا ساعت ۱۷، نمایش انتخابات خامنه‌ای با بی‌اعتنایی و تحریم گسترده روبه‌رو شده است. یکی از مسئولان شعبه اخذ رأی مسجد رسول اکرم تهران در گزارش به وزارت کشور گفت پای صندوق در اکثر اوقات ۴ نفر بیشتر نیستند، در میان رأی دهندگان، جوان به چشم نمی‌خورد و مشارکت در این دور نصف دفعه قبل است.

در تهران به موبایل‌های مردم پیام می‌دهند که برای رأی دادن بیایید، شهدا منتظر شما هستند ولی کسی اعتنا نمی‌کند. مزدوران بسیج در چهارراه توحید تهران ایستاده‌اند و مردم را به رأی دادن به ازای دریافت پول دعوت می‌کنند. شعبه خیابان علامه شمالی سعادت آباد را از ساعت ۱۱ به‌دلیل کسادی تعطیل کردند. شعب اخذ رأی در مناطق ۱ و ۲ تهران خالی است. در ساعت ۱۵ شعبه مسجد امام جعفر صادق رأی دهنده‌ای نبود. در شعبه‌های دبستان سید‌الشهدا دو نفر، مسجد انصار المهدی ۱۵ نفر و مسجد حضرت زهرا ۵ نفر مراجعه کردند و در شعبه‌های مسجد فخار و دبستان دخترانه عیسی بهرام کسی برای دادن رأی نیامده بود.

در اصفهان ساعت ۱۴ در شعبه دبیرستان مشاهیر یک نفر و مسجد بلال پنج نفر برای رأی دادن مراجعه کردند و در مسجد درب کوشک هیچ رأی دهنده‌ای وجود نداشت.

در بیرجند شلوغ‌ترین حوزه دور اول انتخابات را این بار به‌دلیل خلوت بودن از ساعت ۱۵ بستند. در ارومیه سه شعبه را به همین دلیل ظهر امروز بستند. در زاهدان هزاران نمازگزار پس از خروج از مصلا بی‌اعتنا از مقابل شعبه‌های رأی‌گیری عبور کردند.

در شهرهای قائمشهر، اراک، دورود، اسلام‌آباد غرب، آمل، ممسنی، فارسان، هفشجان، زاهدان، بومهن، بوکان، مهاباد، پاکدشت، صومعه سرا، تالش، قم و اهواز در ساعات بعدازظهر یا رأی دهنده‌ای وجود نداشت و یا تعداد مراجعین انگشت‌شمار بود.

در برخی روستاهای استان البرز به هر کس که از مقابل شعبه عبور می‌کند می‌گویند بیا نهار و چای بخور و بعد هم رأی بده. در شهر قصرقند سیستان و بلوچستان فرماندار و فرماندهان سپاه و رئیس و معاون اطلاعات سپاه و ناظران انتخابات در مقابل شعبه صف بستند و عکس و فیلم گرفتند تا آنرا به‌عنوان شرکت مردم در انتخابات جا بزنند.

در یکی از روستاهای شهرستان شوش مزدوران رژیم می‌گویند به هر کس که به جلیلی رأی بدهد ۱۰۰ هزار تومان می‌دهند. در ارومیه مأموران سپاه و بسیج و سایر مزدوران با ۳۰ ماشین در مقابل شعبه مغانلو به نفع جلیلی شعار می‌دادند اما کسی توجهی نکرد و مجبور شدند محل را ترک کنند.

وزارت کشور در پیامکی به همه مردم به‌نقل از خامنه‌ای نوشت کسانی که اسلام و پیشرفت کشور را دوست دارند، در انتخابات شرکت کنند. رژیم پیامک‌دیگری روی موبایل مردم تهران فرستاده و نوشته است: همشهری عزیز بیش از ۲۴۰۰۰شهید در شهر تهران برای حفظ کشور خون داده‌اند شهدا پای صندوق‌های رأی منتظر حضور مؤثر شما هستند. درنگ جایز نیست.

یکی از پرسنل نیروی انتظامی قزوین در تلگرام خود نوشت: من از پرسنل نیروی انتظامی قزوین هستم از صبح تا ساعت ۳ بعدازظهر که توی گشت بودم می‌تونم به‌جرأت بگم هیچ وقت شهر رو اینطوری ندیدم، قزوین شده شهر ارواح پرنده پر نمی‌زند

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۵ تیر ۱۴۰۳ (۵ ژوئیه ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0ac5511-8fbc-49c1-b459-d24407772b5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات