728 x 90

پیام گردهمایی ایران آزاد

مایک پنس – معاون رئیس‌جمهور آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ – در اجلاس ایران آزاد گفت:

«یکی از بزرگ‌ترین دروغهایی که رژیم به خورد جهان داده این است که هیچ آلترناتیوی برای شرایط موجود وجود ندارد. حال آن که آلترناتیو وجود دارد. آلترناتیوی به‌خوبی سازمان‌یافته و کاملاً آماده و تماماً شایسته و برخوردار از حمایت مردمی؛ نام آن سازمان مجاهدین خلق ایران است. سازمان مجاهدین متعهد به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی برای تمامی شهروندان ایران است و توسط یک زن فوق‌العاده رهبری می‌شود. خانم رجوی که برای جهان الهام‌بخش است. برنامه ۱۰ماده‌ای او برای آینده ایران تضمین کننده آزادی بیان، آزادی اجتماعات و آزادی برای هر ایرانی است که رهبران منتخب خود را انتخاب کنند».

بله صحبت از آلترناتیوی دمکراتیک است که توان و ظرفیت سرنگونی آخوندهای حاکم بر ایران و تضمن آزادی و حقوق‌بشر در ایران فردا را دارد. تک‌تک سخنرانان شرکت‌کننده در گردهمایی ایران آزاد بر این حقیقت گواهی دادند.

سناتور جوزف لیبرمن گفت: سازمان مجاهدین به‌روشنی گسترده‌ترین جنبش اپوزیسیون را برای سرنگونی آخوندها شکل داده است.

سناتور توریسلی گفت: فقط یک جنبش هست که ابزار و رهبری لازم را برای آزادی ایران دارد. این سازمان مجاهدین و رهبرش خانم مریم رجوی است.

مایکل موکیزی گفت: یک آلترناتیو با رهبرش خانم مریم رجوی، در برابر این رژیم وجود دارد که در دسترس است.

ارتشبد کانوی گفت: اشرفیها و خانم رجوی قلب جنبش برای آزادی ایران هستند.

اینها گواهی بزرگ به واقعیت صحنه سیاسی امروز ایران است. واقعیت جدال تاریخی میان «ناخدای استبداد با خدای آزادی». یک‌سو رژیمی که روزهایش به شمارش افتاده؛ طرف دیگر مقاومت و آلترناتیوی در اوج قدرت. رژیم و آلترناتیوی که ۴دهه در مصافی سخت با یکدیگر هستند و در این کشاکش تمامی ذخایر استراتژیک رژیم آخوندی به ته رسیده و از آن سو مقاومت ایران گام به‌گام از قدرت و حمایت گسترده‌تری در ایران و جهان برخوردار شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c4fce99-d83d-41e2-a200-f2776cf59b4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات