728 x 90

پیام همبستگی یانس یانشا با قیام سراسری مردم ایران

یانس یانشا نخست‌وزیر اسلوونی تا ژوئن ۲۰۲۲
یانس یانشا نخست‌وزیر اسلوونی تا ژوئن ۲۰۲۲

پیام همبستگی یانس یانشا

نخست‌وزیر اسلوونی تا ژوئن ۲۰۲۲

رهبر حزب دمکراتیک اسلوونی

و رئیس شورای اتحادیهٔ اروپا (ژوئیه تا دسامبر۲۰۲۱)

با قیام سراسری مردم ایران

 

پیام همبستگی یانس یانشا نخست‌وزیر اسلوونی تا ژوئن ۲۰۲۲

متأسفانه بیش از ۴۰۰تظاهر کننده از اواسط سپتامبر بر اثر تیراندازی نیروهای سرکوبگر رژیم به‌قتل رسیده‌اند. صدها تن مجروح شده و بیش از ۲۰۰۰۰تن بازداشت شده‌اند.

از آنجا که خود دو نوبت طعم زندان سیاسی را چشیده‌ام، به‌خوبی می‌دانم چه قیمت بالایی توسط تظاهر کنندگان دلیر پرداخته می‌شود. ولی نتیجه این فداکاری آزادی در فردا برای مردم ایران خواهد بود.

ما شاهد بالا گرفتن قیام در تمامی ۳۱استان کشور بودیم، واین‌که این قیام به‌رغم سرکوب وحشیانه رژیم ادامه دارد. روشن است که سازمان‌یافته بودن تظاهرات اجازه داده پی‌گیری و استمرار پیدا کند، و اعضای کانون‌های شورشی مجاهد خلق در بستر جامعه بزرگ جای خود را یافته‌اند.

در کلیپهای ویدئویی متعدد می‌توان دانشجویان دلیر، کارگران، کارمندان و سایر صنوف را دید که یکپارچه هر نوع دیکتاتوری را نفی می‌کنند. روشن است که مردم ایران همگی بر تساوی کامل زن و مرد در همه زمینه‌ها متفق‌القولند و همه از یک جمهوری دمکراتیک بر پایه جدایی دین از دولت حمایت می‌کنند.

اطمینان داریم مردم دلیر ایران رژیم آخوندها را به‌زودی سرنگون خواهند کرد، و جهان دمکراتیک و متمدن از شما حمایت می‌کند.

مقاومت کنید، سازماندهی کنید، بجنگید، و پیروز شوید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ab20a9c-6b68-4479-9869-ec6996796a28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات