728 x 90

پیام همبستگی دبیر اتحادیه ملی آموزش متوسطه در استرالیا با کارگران ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر!

دکتر کالین لانگ دبیر اتحادیه ملی آموزش متوسطه در استرالیا
دکتر کالین لانگ دبیر اتحادیه ملی آموزش متوسطه در استرالیا

همزمان با روز جهانی کارگر، دکتر کالین لانگ؛ دبیر اتحادیه ملی آموزش متوسطه در ایالت ویکتوریا استرالیا؛ طی پیامی خواستار پایان دادن به سرکوب همه مردم و کارگران ایران توسط رژیم ایران شد؛ و روز جهانی کارگر را به همه مردم و کارگران ایران تبریک گفت.

دکتر کالین لانگ با اشاره به سیاست‌های رژیم ایران در مقابل ویروس کرونا که باعث به‌خطر انداختن جان میلیونها ایرانی و نیز کارگران ایران شده است، خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی توسط رژیم ایران گردید.

دکتر کالین لانگ هم‌چنین مدیریت مرکز میراث فرهنگی آسیا و اقیانوسیه در دانشگاه دیکین استرالیا را برعهده داشته است.

متن پیام حمایت و همبستگی:

اسم من کالین لانگ است. من برای جنبش اتحادیه کارگری در ایالت ویکتوریا در استرالیا فعالیت می‌کنم. من در این روز بسیار سخت برای کارگران جهان و به‌ویژه برای کارگران ایران، روز جهانی کارگر را تبریک می‌گویم.

من همبستگی خودم را با کارگران ایران ابراز می‌کنم. من در این شرایط در جریان بحران هولناک کرونا ویروس که ایران را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است، پیگیر اقدامات مناسب قرنطینه به‌منظور محافظت کارگران از کرونا ویروس و دادن اجازه به کارگران برای ماندن در خانه هستم تا بیمار نشوند و سالم بمانند.

من از دولت (ایران) می‌خواهم که به تمام کارگران مبلغی را پرداخت کند، از جمله مبلغ بازپرداخت برای مدت زمانی که باید در خانه بمانند تا در امان بمانند. من هم‌چنین خواهان ارائه خدمات درمانی مناسب از جمله تجهیزات حفاظتی و سایر تجهیزات بهداشتی لازم برای کلیه کارکنان بهداشتی و درمانی هستم تا آنها بتوانند هزاران هزار نفری که در ایران بیمار می‌شوند را درمان کنند. در این زمان، بسیار مهم است که از حقوق کارگران و همه افرادی که به کار گرفته شده‌اند نیز محافظت شود و از حقوق‌شان حفاظت شود، به گونه‌ای که از گرسنگی رنج نکشیده و کارشان به خیابان‌ها نکشد.

ما هم‌چنین می‌دانیم که وضعیت در زندانهای ایران بسیار بد است. بنابراین، خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی هستیم که بتوانند در این زمان با آرامش خاطر آزاد شوند. و بیش از همه خواستار پایان سرکوب همه مردم ایران و همه کارگران ایرانی توسط رژیم ایران هستیم.

بار دیگر، من در روز اول ماه می، در این زمان بسیار دشوار تاریخ، با کارگران ایرانی همبستگی خود را ابراز می‌کنم. همبستگی!

دکتر کالین لانگ

اول ماه می ۲۰۲۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99c99638-cb55-4738-bb6b-7200bb93e277"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات