728 x 90

پیام نوروزی جان سالیوان قائم‌مقام وزارت‌خارجه آمریکا

جان سالیوان قائم مقام وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا.jpg
جان سالیوان قائم مقام وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا.jpg

جان سالیوان قائم‌مقام وزارت‌خارجه ایالات متحده آمریکا دوشنبه شب در پیامی نوروزی ابراز امیدواری کرد که سال جدید خورشیدی برای مردم ایران موجب آزادی، صلح و کامیابی شود. در  قسمتی از این پیام آمده است: با فرارسیدن بهار به مردم ایران و تمام کسانی که این رسم زیبا را جشن می‌گیرند، نوروز را تبریک می‌گویم.

امروز آرزوی بهترینها را دارم برای همه جوامع داخل آمریکا و همچنین کسانی که هر کجای دنیا که در کنار دور سفره هفت‌سین گرد آماده‌اند، به رقص و پایکوبی می‌پردازند، می‌خوانند و جشن می‌گیرند و با خانواده و دوستان این اوقات را می‌گذرانند.

نوروز فرصتی برای نگرش به رویدادهای اخیر است. در سال گذشته، من تحت تأثیر مردم ایران قرار گرفتم که صدایشان را با اعتراض برای دستیابی به آزادی، کرامت و احترام به حقوق بشر به گوش همه رساندند.

آمریکا از آنهایی که خواهان بازپس گرفتن آزادی‌های بنیادین بیان، مذهب و تجمع صلح‌آمیز هستند، حمایت می‌کند. و در نهایت، نوروز فرصتی برای تأمل درباره امید با آینده است. باشد که امسال برای همه صلح و آزادی و کامیابی بیاورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ca81a33-f1da-414b-9551-8f128c16b77d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات