728 x 90

پیام فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی:‌ بیایید سفره هفت سین را جلو زندان پهن کنیم

فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی
فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی

فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی  که هم‌اکنون در اعتصاب‌غذای خشک در زندان تهران بزرگ به‌سر می‌برد امروز سه‌شنبه 22اسفند طی پیامی در آستانه سال نو گفت:

فرنگیس مظلوم هستم مادر سهیل عربی که به جرم روشنگری و دگراندیشی در زندانهای جمهوری اسلامی در بند است. بهمن ماه امسال سهیل در اعتراض به ضرب ‌و شتم و انتقال گلرخ ایرایی و آتنا دست به اعتصاب غذا زد و خواهان رسیدگی و بازگشت این دو تن به اوین شد. پس از این اقدام سهیل نیز مورد ضرب ‌و شتم قرار گرفت و به زندان تهران بزرگ منتقل شد و این عمل بارها تکرار شد تا او را وادار به شکستن اعتصاب کنند ولی وی هم‌چنان اعتصاب را ادامه می‌دهد. امروز که برای ملاقات پسرم به زندان رفتم مانع دیدارم شدند و گفتند چون به بند دیگری منتقل شده نمی‌توانم او را ملاقات کنم. دلم را شکستند قلبم هزارپاره شد. حتی به مددکاری مراجعه کردم ولی بی‌فایده بود.

حال خطابم به شما ملت عزیز به‌خصوص مادران و پدران زندانیان سیاسی در بند است سال نو نزدیک است بیائید سفره هفتسین‌مان را جلوی درب زندان تهران بزرگ پهن کنیم تا بدین وسیله به فرزندانمان بگوئیم هم‌چنان در کنارشان هستیم و آنان را فراموش نکردیم. فرزندان ما برای آزادی در زندانها محبوسند آنان خواستار آزادیند تا همه مردم در صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0bee017-4eed-466d-a1db-854b0854cd0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات