728 x 90

پیام زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف ایران به کهکشان همیاری

بیست‌و‌پنجمین همیاری با سیمای آزادی
بیست‌و‌پنجمین همیاری با سیمای آزادی

بیانیه جمعی از زنان زندانی سیاسی

در زندانهای تبریز - قرچک – سپیدار اهواز

مگر چشمها از زبان صادقانه‌تر سخن نمی‌گویند؟ به چشمها بنگرید، به چشمهای مردم شهر نگاه کنید این چشمها تو را یاد زخمها و دردهایی می‌اندازند که هیچگاه لب به سخن باز نکردند و تو همه را از یک نگاه ساده وی رنجدیده می‌خوانی، هر روز که می‌گذرد زخمهای ۴۰ساله این مردم سر باز می‌کند، دوباره سر باز می‌کند و عفونی می‌شود و متورم تر. چه کسانی می‌توانند انعکاس مستقیم این نگاههای غمزده باشند؟ کدام رسانه گویای فریادهای سرکوب شده درد آنهاست؟ هر چه جباران تاریخ بخواهند این نگاهها و فریادها را لاپوشانی کنند و با تبلیغات خودساخته، آنها را از میان ببرند. بی‌شک کسانی هستند که صدای دادخواهی آنها را به گوش جهان خواهند رساند. رسانه‌ای که افشاگر تمامی سانسورها و نامردمیها و رسواکننده سیاست‌های پشت‌پرده و ضدانسانی است.

آری!

سیمای آزادی این صدای دیرآشنا در میانه مسیر نبرد روشنایی علیه ظلمت، نیازمند همراهی شماست، اینک زمان آن است که دستهای یاری یکدیگر را بفشاریم و در این مسیر همقدم باشیم

جمعی از زنان زندانی سیاسی

در زندانهای تبریز - قرچک – سپیدار اهواز

دی‌ماه ۹۹

پیام شماری از زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ

ما شماری از زندانیان سیاسی تهران بزرگ از همه هموطنان آزاده داخل و به‌خصوص خارج از کشور که قلبشان برای آزادی این مرزوبوم می‌تپد، می‌خواهیم که هم‌چون گذشته در همیاری ۲۵ شرکت پرشور داشته باشند تا باز هم مانند گذشته سیمای آزادی رودرروی همه رسانه‌های قلابی و دروغین داخل و خارج از کشور با انعکاس حقیقی صدای اعتراض و قیام مردم ایران، فروزانتر از همیشه شبهای تیره و تار میهن را روشن و امید مقاومت و پیروزی بر دیو ارتجاع را در دلها زنده نگه دارد.

شماری از زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ

دی‌ماه ۹۹

پیام شماری از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج

دیری نمی‌گذرد از آن زمان که صدای مجاهد، صدای حقیقت زیر فشار و سختیهای طاقت‌فرسا با هزار اما و اگر گوش حقیقت جویان را نوازش می‌داد و نور امید در دلهای آنان زنده می‌نمود.

امروز صدای حقیقت به دست توانای حقیقت جویان با رشد و بلوغی بی‌سابقه در سیمای آزادی چهره خود را نمایان نموده و این میسر نبود مگر با حمایتهای مادی و معنوی ملت ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور.

چندی است که در هر سال گلریزان همیاری با سیمای آزادی برگزار می‌شود و با حمایتهای بی‌شائبه شما، سیمای آزادی با قدرت و صلابت تام و تمام حقایق این برهه از تاریخ را در دسترس همگان قرار داده و می‌دهد.

هموطنان!

ما تعدادی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج از شما و خصوصاً هموطنان خارج از کشور، خواهان حمایت و حضور گرمتان در حمایت از این همیاری هستیم. شرکت شما در این همیاری در مسیر سرنگونی استبداد دینی و آزادی مردم ایران است.

شماری گروهی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج

دی‌ماه ۹۹

پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه

بنام ایزد منان

دوستان یاران و همیاران سیمای آزادی

سیمای آزادی تصویرگر دردها و بازتاب دهنده فریادهای در گلو خفه شده‌ٔ ملت ایران است.

با سیمای آزادی به ابعادی از واقعیات جامعه پی می‌بریم که در رسانه‌های حکومتی سانسور می‌شوند، سیمای آزادی با گزارش یاران خود اخبار درون زندانها را در پیش روی جامعه قرار می‌دهد و سیمای آزادی ما را در دردها و شادیهای‌مان با هم شریک می‌کند پس بیایید در این روزهای همیاری به کمک این رسانه ملی و مردمی بشتابیم، با هر میزان کمک خود در استمرار برنامه‌های سیمای آزادی شریک شویم.

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه ضمن ابراز احساسات قلبی خویش به تمام کارکنان کوشا و نستوه سیمای آزادی که برای آگاه ساختن مردم ایران از واقعیات جامعه به‌خصوص مسائل سیاسی، شبانه روز در تلاش هستند تشکر و قدردانی می‌نمائیم و امیدواریم این خورشید گرمابخش کماکان بدرخشد.

جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه

دی‌ماه ۹۹

پیام تعدادی از زندانیان سیاسی زندان اصفهان

با تشکر از همه تلاشهای شما در رساندن صدای آزادیخواهی مردم ایران به سراسر جهان

از این‌که سیمای آزادی بر روی موجهای مختلف ماهواره موجود است بسیار خوشحالیم.

به کوری چشم آخوندها، با اختناق و سرکوبهای رژیم و در جنگ با امواج پارازیتش، این یکی راهم ما بردیم و پیروز شدیم.

سیمای آزادی صدای ما مردم ایران و تلویزیون ملی ایران است، پس با همیاری هر چه بیشتر، این جنگ را هر چه بیشتر و قدرتمندتر پیش می‌بریم و ما هم متعهد می‌شویم با تمام توانمان در استمرار این صدای آزادیخواهی بکوشیم و از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

تعدادی از زندانیان سیاسی اصفهان دی ۹۹

دی‌ماه ۹۹

پیام همیاری شماری از هواداران مجاهدین و شورا در زندان گوهردشت

از همان ابتدا از میزان ناچیزی که برای شرکت در همیاری تهیه کرده‌ایم شرمساریم چرا که در مقابل عظمت رسالتی که سیمای آزادی برعهده دارد نه تنها «هیچ» که مایه شرمساری است. شرایطی که جسم و جان و وجود و هستی‌مان را در آن محدود کرده (یعنی زندان) تقریباً همه چیز را از زندانی سلب می‌کند با این همه گرچه بین زندان و دنیای بیرون حائلی از دیوار و فنس و سیم خاردار و... وجود دارد ولی افکار را نمی‌توان به بند کشید. این واقعیت که چگونه سیمای آزادی انعکاس صدای همه ستمدیدگان و مظلومان است به همان میزان فریاد بلند آزادیخوهان، مبارزان و نیروهای مقاومت و کانون‌های شورشی است. پادزهر و رسوا کننده همه سیاسیت‌های دجالگرانه و برملا کننده همه سیاست‌های ضدمردمی و جهانی کننده همه فریادها و اعتراضهای سرکوب شده و محتوم است. این به‌ویژه برای ما زندانیان که به ظاهر هیچ روزنه‌ای برای این‌که صدایمان به جایی برسد، باقی نگذاشته‌اند بسیار ملموس وقابل درک است. لذا از همه آزادگان و وجدانهای بیدار و همه عدالتجویان و حق‌طلبان و همه اشرف‌نشانان سراسر دنیا و کسانی که به هر دلیلی به ما زندانیان سیاسی و هواداران سازمان لطف و عنایتی دارند صمیمانه درخواست یاری رسانی و همیاری با سیمای آزادی را داریم چرا که سیمای آزادی تنها صدای واقعی و بلند آزادی و عدالت در ایران است و بدون آن نه دنیا به عمق فاجعه ایران پی می‌برد و نه صدای آزادیخواهی واقعی در میان طبل و دهل صدای تو خالی مماشات و اصلاحات به جایی می‌رسد... و نه عمق خفقان و سرکوب و چپاول و غارت مردم به درستی شنیده می‌شود و آنگاه ارتجاع و استعمار ساز خود را بدون هیچ مانعی کوک می‌کردند و می‌زدند. لذا شرکت در همیاری را حتی در حد «برگ سبزی» تحفه درویش ضروری دانسته و همه را هم به مشارکت در آن دعوت می‌کنیم.

مبلغ ۱میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان تقدیم سیمای آزادی می‌کنیم.

شماری از هواداران مجاهدین و شورا زندان گوهردشت

دی‌ماه ۹۹

پیام همیاری گروهی از زندانیان سیاسی زندان اوین برای برنامه همیاری

در مقطع حساس کنونی که رژیم تلاش دارد برای فرار از لبه پرتگاه سرنگونی خود را به ریسمان پوسیده سرکوب بیاویزد، افشای جنایتها و چپاولهایش در هر گوشه این میهن اسیر و به‌خصوص درون زندانها او را در برابر جامعه‌ای خروشان قرار می‌دهد و خلع‌سلاح و درمانده می‌کند.

جنبش دادخواهی به رهبری خواهر مریم و بازتاب آن در واکنش‌های وحشت‌آلود سرکردگان رژیم در این سالها، گواه محکمی بر این مدعاست.

در این میان سیمای آزادی پنجره گشوده ایست که صدای اعتراض و خشم ملتی به جان آمده از ستم و غارت، و نیز فریاد مقاومت زندانیان را از پس دیوارهای شکنجه و اختناق پژواک می‌دهد.

وجود رسانه مقاومت در دل امواج گل‌آلود و پر هیاهوی بلندگوهای ارتجاعی استعماری و فرصت طلب، تنها مرجع و نقطه امید برای انعکاس واقعی دردها و آلام مردم ایران و رزم و جنگ جوانان دلیر و کانون‌های شورشی است.

از این رو در آستانه ۱۹ دیماه، بیست و پنجمین گلریزان همیاری سیمای آزادی از همه هموطنان به‌ویژه هم میهنان و یاران مقاومت در خارج از کشور صمیمانه می‌خواهیم که در این همیاری شرکت نمایند و با بذل کمکهایشان برای زنده نگه‌داشتن و تداوم پربارتر این رسانه ملی و مردمی عواطف خود را با مردم ستمدیده ایران به اشتراک بگذارند.

ما گروهی از زندانیان سیاسی زندان اوین شرکت در این همیاری را به‌رغم همه فشارها و تهدیدها وظیفه ملی میهنی خود می‌دانیم و به همین مناسبت با پرداخت مبلغ یک میلیون تومان مشارکت خود را در این گلریزان اعلام می‌نماییم.

گروهی از زندانیان سیاسی زندان اوین

دی‌ماه ۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ca4790c-cb28-4da0-803a-a4e58ecb3f64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات