728 x 90

پیام رئیس شبکه کلیساهای پروتستان کراس لینک استرالیا درباره معامله دولت بلژیک با رژیم آخوندی

پدر برایان مدوی - رئیس شبکه کلیساهای پروتستان کراس لینک استرالیا
پدر برایان مدوی - رئیس شبکه کلیساهای پروتستان کراس لینک استرالیا

پدر برایان مدوی - رئیس شبکه کلیساهای پروتستان کراس لینک استرالیا

ما اینجا مقابل سفارت بلژیک در کانبرا هستیم و به اینجا آمده‌ایم تا نامه‌یی را به سفیر ارائه کنیم.

دادگاه بلژیک ۴ مزدور رژیم ایران را به‌خاطر دست داشتن در تروریسم محکوم کرده است. آنها قصد داشتند بمبی را در گردهمایی، "ایران آزاد" در پاریس که با حضور صدهزار نفر، از جمله نمایندگان فعلی و سابق پارلمان در سراسراروپا و سایر نقاط جهان و برخی استرالیایی‌ها مشارکت داشتند، منفجر کنند. این افراد محکوم شده‌اند، به آنها محکومیت‌های طولانی‌مدت داده‌اند، اما اکنون لایحه‌یی در پارلمان بلژیک برای مبادله زندانیان بین بلژیک و رژیم ایران ارائه شده است.

آنها شرور هستند، آنها تروریست و قاتل هستند نباید به ایران فرستاده شوند اگر به ایران برگردند آنها توسط رژیم آزاد خواهند شد. بنابراین ما می‌خواهیم اعتراض خود را به سفیر بلژیک در استرالیا اعلام کنیم و الآن به داخل مراجعه می‌کنیم.

ما هم‌چنین برای همه افرادی که در جلسه آخر هفته آینده در تیرانا و سایر نقاط جهان تجمع خواهند داشت بهترینها را آرزو می‌کنیم. ما به شما افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم نه تنها به جای شما، بلکه از طرف ۱۲۰۰۰۰ نفری که به‌خاطر این رژیم جان‌باخته‌اند این پیام را برسانیم و خوشحالیم که اینها را از طرف آنها و هم‌چنین شما می‌گوییم. (استرالیا - ۱۷ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf21edbf-5d0a-4b83-b3a6-2c297ee8cd00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات