728 x 90

پیام تبریک نوروزی جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین از زندان گوهردشت

زندان گوهردشت
زندان گوهردشت

امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه... ... ... ...

بهار یعنی عید پیروزی بر دیوهای زمانه، پیروزی خورشید بر سرمای سوزان، پیروزی لاله‌های سرخ بر سردی زمین، پیروزی شکوفه‌ها بر خشکی‌ها، پیروزی بهار رنگین بر زمستان سفید.

با آمدن بهار، از دیوها، از سرمای سوزناک، از زمین سخت یخ زده، از خشکی درختان و از سفیدهای بی‌روح زمستان رها می‌شویم و تمام سختی‌های آن را با آتش چهارشنبه سوری از بین می‌بریم امیدها زنده می‌شوند و عید و شادی به‌پا می‌کنیم.

دیو زمانه ما خمینی صفتهایی هستند که ۴۵سال است بهار خجسته و عید و شادی را از مردم زجر کشیده گرفته‌اند و هر روز و ماه و فصل و سال را بر خلقمان زمستان کردند.

اما این مردم چون می‌دانند بعد از هر زمستانی هر چند هم طولانی باشد، بهاری در راه است به همین خاطر خسته و ناامید نشده و نمی‌شوند.

خلقی که بیش از ۱۲۰هزار لاله سرخ برای پیروزی بر این زمستان تیره و تار، فدا کرده است و هیچ وقت خسته نشده است، خلقی قهرمان که در شش ماه اخیر با بیش از ۷۰۰شهید و هزارها چشم و هزارها زندانی و شکنجه‌ها داده است و ثابت کردند که خسته می‌کنند ولی خسته نمی‌شوند.

پس درود و هزاران درود بر شهیدان و تمام آزادیخواهانی که دلاورانه جنگیدند و می‌جنگند.

هزاران درود بر کانون‌های شورشی که جلودار قیام و انقلاب پیش رو هستند و درودهای بی‌کران بر اشرفی‌ها و مقاومت ایران و تمام حامیان آن.

هزاران درود بر نسل موسی و حنیف و مصدق کبیر و میرزا و سردار و سالار ملی.

سلام و درود بر شیر همیشه بیدار، برادر مسعود که با رهبری بی‌مثالش و با موضع‌گیریهای موشکافانه و دقیقی که نسبت به توطئه‌های شاه و شیخ می‌گیرد و دستمان را می‌گیرد و از هر انحرافی که باشد رهایمان می‌کند.

و درودهای یک نسل بر خواهرمان، شیرزن عالم، مریم رهایی که با عملکردش چشم جهانیان را به خود خیره کرده و این روزها اسمش بر همه زبانها افتاده است و جایگاه زن را به زیبایی نشان داده است و اندیشه‌های مرد سالاری را چندین بار لگدکوب کرده است.

پس با این همه، می‌توان هر ناامیدی را به فصل بهار امیدوار کرد. و هر دیوی را می‌توان آتش زد و از هر زمستانی هر چقدر هم سردو سوزناک باشد می‌توان عبور کرد.

اگر در بهار ۴۰۲ بسیاری از مادران را داغدار می‌بینیم و بهار آزادی نهایی نیست ولی سال۱۴۰۱ سالی پر از زیبایی بود و هیچ ایرانی این سال را فراموش نخواهد کرد سال چهارصدو یک پر از رمزهای پیروزی بود:

شکست سیستم یک دست کردن خامنه‌ای و رئیسی جلاد تا رمز ژینا، تا جمعه خونین بلوچستان، تا قیام زندان اوین تا اسم تک‌تک شهدای قیام، تا رسوایی‌های شاه و پسمانده‌های ساواک و تا تعیین‌تکلیف شدن جبهه خلق و ضدخلق.

پس عید ۱۴۰۲ را می‌توانیم بیش از هر سال دیگری با شکوه‌تر جشن بگیریم و جشن بگیریم و نوید آزادی را به خلقمان و به مادران داغدار میهنمان بدهیم که خون فرزندانشان پایمال نخواهد شد و رسیدن به بهار آزادی بسیار نزدیک است.

 

نوروز ۱۴۰۲ بر خلق قهرمان ایران و روح پاک شهیدان مبارک باد.

زنده باد جمهوری دموکراتیک خلق ایران

 

جمعی از زندانیان هوادار مجاهدین زندان گوهردشت کرج

عید ۱۴۰۲

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9eadfaf3-dc55-4cf4-9714-f242ca2ec09b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات