728 x 90

پیام تبریک عزیز رضایی مادر رضاییهای شهید به‌مناسبت شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

عزیز رضایی
عزیز رضایی

پیام تبریک عزیز رضایی مادر رضاییهای شهید

به‌مناسبت شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

 

با یاد بنیانگذاران کبیر سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و اصغر بدیع زادگان

شصتمین سال تولد سازمان مجاهدین را به مسعود و مریم عزیزم، رهبری بزرگترین و طولانی‌ترین و بغرنج‌ترین و خونین‌ترین مقاومت سازمان‌یافته تاریخ ایران،

و به فرزند و خواهر گرامی‌ام زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، تبریک می‌گویم.

و تبریک به تک‌تک فرزندان مجاهدم در اشرف۳، و در هرکجای دیگر ایران و جهان که هستند

و به کانون‌های شورشی که این راه پرافتخار را با رزم و رنج و صدق و فدا ادامه می‌دهند.

درود و افتخار به تمامی فرزندان شهیدم، از احمد و همه شهیدان پیشتاز مجاهد خلق که خون پاکشان به دست رژیم شاه خائن و آدمکشان ساواک بر زمین ریخت و از خون آنها جوانه‌های انقلاب جان گرفت تا همه شهیدان مجاهد خلق که در نبرد تاریخی مجاهدین با خمینی دجال و خامنه‌ای ضحاک جان باختند و جاودانه شدند و آسمان غمزده میهن را با کهکشانی پرفروغ و بی‌کران ستاره باران کردند.

و خوشا به سعادت من و همه زنان و مردان مجاهدی که در میان همه تیرگی‌ها، نور هدایت و مجاهدت قلبشان را روشن کرد و قدم در راه سازمانی نهادند که به‌قول مسعود مظهر وفای به پیمان و فدای بیکران در تاریخ ایران است.

در آغاز شصتمین سال، می‌خواهم یاد اولین زن شهید مجاهد خلق فاطمه امینی را گرامی بدارم که الگوی فدای بی‌چشمداشت و مقاومت در زیر شکنجه‌های ساواک شاه بود.

و سلام و درود می‌فرستم به اشرف شهیدان که با دو دیکتاتوری شاه و شیخ جنگید و در عاشورای مجاهدین به سمبل پرافتخار زن انقلابی مجاهد خلق تبدیل شد.

و هزاران درود و افتخار به مریم عزیزم، بزرگ زن مطهر و رها که زنجیرهای ستم و استثمار را شکست و با انقلابش مبشر رهایی و برابری و سرچشمه داراییها و تواناییهای مجاهدین گردید.

در این دوران خطیر و تعیین‌کننده مثل همه مجاهدین خدا را به نعمت این راه یافتگی و سعادت شکر می‌کنم و با تجدید عهد با رهبران عقیدتی‌ام مسعود و مریم از خدا می‌خواهم که تا آخرین نفس همراه و یاورشان باشم و مجاهد بمانم و مجاهد بجنگم و مجاهد بمیرم.

لعنت بر خمینی، مرگ بر خامنه‌ای

پیروز باد سازمان مجاهدین خلق ایران

عزیز رضایی ۱۵شهریور ۱۴۰۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b66c6fe-8f57-4b2a-a700-1fe07ed0f1fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات