728 x 90

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران به‌مناسبت شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران
پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران

به‌مناسبت شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

 

آقای مسعود رجوی مسئول شورای ملی مقاومت ایران!

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران!

خواهران و برادران گرامی در سازمان مجاهدین خلق ایران!

به‌مناسبت آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران صمیمانه‌ترین تبریکات به شما، مردم مبارز و محروم ایران، به خانواده شهیدان سازمان مجاهدین و مبارزان راه آزادی

سـازمان مجاهدین خلق ایران در تاریخ مبارزات رهایی‌بخش مردم ایران نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند و در نبرد علیه حکومت شاه و حاکمیت قرون‌وسطایی آخوندی پیشتاز و پیشرو مبارزه انقلابی بوده و خواهد ماند.

خط مشی اصولی و اتکا به نیروی مردمی، افکار پیشرفته و متمدن، عدم سازش با دشمنان خلق و میهن، پایبندی به حق خودمختاری برای ملت کورد و ملیتهای ایران، دفاع از دموکراسی و حقوق زنان و افکار و ادیان و مذاهب در ایران از معدود برنامه‌ها و اصول و شاخصهای خدشه‌ناپذیر سازمان مجاهدین خلق ایران در عرصه مبارزه انقلابی و مردمی می‌باشد.

خواهران و برادران انقلابی!

مرحله کنونی مبارزه علیه رژیم پلید آخوندی مرحله بسیار حساس و تاریخی است. هم‌چنانکه شاهد هستیم، وضعیت رژیم آخوندی، به‌لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و چه در سطوح داخلی و بین‌المللی بحرانی است. این وضعیت نشان از روند نابودی حاکمیت و سقوط و ریزش سلطنت آخوندی را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

با گذشت زمان، سیاست و دیدگاه سازمان خبات کردستان ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران در نبرد با این نظام قرون‌وسطایی بیشتر از گذشته به اثبات رسید که سیاست اصولی، موجب نیرومندتر شدن پلتفرم سرنگونی طلبان و وسیعتر شدن پایگاه براندازان شده است. سیاستی که از همان اوایل روی کار آمدن رژیم آخوندی و با شناخت ساختارهای مرتجعانه فکری سردمداران دیکتاتور، به اســتراتژی تغییر ناپذیری تبدیل و همه سیاست‌های کلان و خردمان بر پایه این نگرش دقیق و انقلابی بنیان نهاده شد.

شکی نیست هر نیروی مردمی و انقلابی باید بر عدم مماشات با آخوندها پایبند بوده و سرنگونی رژیم منحوس آخوندی در صدرخواستها و اهدافش باشد. اگر افراد و گروه‌های اپوزیسیون به بهانه‌های واهی بر طبل سازش و مماشات می‌کوبند اما امروزه واقعیات فلاکت‌بار در ایران و سرکوب مردم به حدی وسیع و همه‌گیر است که دیگر جایی برای این نگرش غلط باقی نمانده و این جریانها و افراد مماشات طلب در انزاوی کامل قرار دارند. جا دارد در این شرایط حساس داخلی که مردم از هر فرصتی برای حضور در خیابان‌ها و سردادن فریادهای خود علیه رژیم استفاده می‌کنند، با همکاری و اتحاد نیروهای برانداز در مقاومت سازمان یافته، مبارزات آزادیخواهی را پیش برده و برای نابودی آخوندها و جایگزینی حکومت مردمی، تلاشهای خود را صد برابر کنیم. بی‌تردید سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت به‌عنوان آلترناتیو رژیم، در این برهه حساس تاریخی بیشترین مسئولیت را بر دوش دارند.

سازمان خبات کوردستان ایران با پایبندی بر همپیمانی با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران و رد هر گونه مماشات با شاه و رژیم آخوندی به مبارزه انقلابی برای سرنگونی رژیم آخوندی و تحقق دموکراسی و عدالت اجتماعی و حق خودمختاری برای مردم کوردستان ایران ادامه خواهد داد.

سازمان خبات کوردستان ایران موفقیت و پیروزی هر چه بیشتر را برای سازمان مجاهدین خلق ایران آرزو دارد و یقین دارد که رژیم آخوندی از جانب مردم به جان آمده ایران و مقاومت انقلابی و کانون‌های شورشی سرنگون خواهد شد و ملیتهای تحت ستم، در ایرانی آزاد و آباد به حقوقشان خواهند رسید.

مجددا آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را تبریک می‌گوییم

سازمان خبات کردستان ایران

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71422e75-c337-4c0e-9db9-d26aebd4efa3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات