728 x 90

پیام تبریک زندانیان سیاسی هوادارمجاهدین از ۱۳زندان رژیم

پیام تبریک زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین از ۱۳زندان رژیم
پیام تبریک زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین از ۱۳زندان رژیم

زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین در زندانهای اوین و تهران بزرگ، زندانهای گوهردشت و مرکزی کرج، زندان شیبان اهواز، زندان خرم‌آباد، زندان تبریز، زندان خوی، زندان قم، زنداان دستگرد اصفهان، زندان مشهد و زندان لاکان رشت، طی پیامی به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین نوشتند:

پنجاه و هفتمین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران این گنجینه ملی و میهنی بر مردم ایران مبارک باد

۵۶سال افتخار؛ ۵۶سال شکوه و پایداری و پیشروی و ۵۶سال نبرد، برای ریشه‌کنی استبداد شاه و شیخ و رهایی مردم ایران از چنگال هیولای ولایت بر همه مردم ایران و کانون‌های شورشی و زنان و مردان دلاور و قهرمان ایران‌زمین و خواهران و برادرانمان در اشرف۳ و بر مسئول اول سازمان مجاهدین خواهر مجاهد زهرا مریخی؛ گرامی و مبارک باد!

ما جمعی از زندانیان سیاسی از این‌که در کسوت هواداران مجاهدین در زندانهای خامنه‌ای؛ در خط مقدم نبرد با این رژیم بوده و سهم کوچکی از وظایف خود برای رهایی و آزادی مردم را ادا می‌کنیم؛ سرشار از غرور و افتخار هستیم و امیدواریم که شایسته چنین نعمتی باشیم.

در ادامه پیام زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین آمده است: سازمان مجاهدین خلق ایران حاصل بیش از نیم قرن نبرد مردم ایران برای آزادی و نماد پرشکوه مقاومت مردم ایران و امید مجسم تاریخ فردای ما است؛ سازمان مجاهدین؛ پرچمدار عزت و شرف و ایستادگی و مقاومت و سیمای خجسته مردم ایران است و خوشا مردم ایران با چنین فرزندان دلیری!

اینک؛ کشتی توفان زده مردم ایران با عبور از ۷۰ خان و دریای خون به ساحل نجات نزدیک می‌شود و پایان سیاهی ولایت فقیه و نوید صبحی روشن را به ارمغان می‌آورد. همه تحولات گواه پایان یک نبرد تاریخی و پایان درد و رنج مردم ماست.

و ما زندانیان مقاوم هوادار مجاهدین همپای دیگر برادران و خواهران عزیز مان در اشرف۳ و هم‌پیمان با ۳۰هزار مجاهد و مبارز سربه‌دار شده در تابستان۶۷ در پیشگاه خدا و مردم؛ بار دیگر سوگند می‌خوریم و متعهد می‌شویم که در اوج رزمندگی و جنگاوری و مقاومت و ایستادگی؛ تا به آخر بایستیم و بجنگیم و آزادی را به میهن و مردم خود بازگردانیم!

این پیروزی در تقدیر و در دسترس است چرا که ما راهبرانی چون برادر مسعود و خواهر مریم و سازمانی چون مجاهدین خلق و دلاورانی چون کانون‌های شورشی و مردم و جوانان شجاعی را در کنار خود داریم.

مرگ بر خامنه‌ای - رئیسی

درود بر رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8ab742d-b83d-4339-a01f-218e50ac6f3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات