728 x 90

پژواک خیزش قهرمانانه مردم ایران در رسانه‌های بین‌المللی- فاکس نیوز، نیوزویک، سی.ان.ان، رویترز، تلگراف انگلستان، دیلی میل و بلومبرگ

تهران - خیابان آزادی - قیام  مردم  تهران -۲۲دیماه۹۸
تهران - خیابان آزادی - قیام مردم تهران -۲۲دیماه۹۸
  • تلویزیون فاکس نیوز: هزاران تظاهر کننده در تهران خواستار کناره‌گیری سران رژیم شدند

تلویزیون فاکس نیوز: در تهران هزاران نفر به خیابان‌ها ریختند و خواستار کناره‌گیری سران رژیم شدند. آنها شعار می‌دادند:‌سلیمانی قاتل است / سقوط هواپیما در تهران بعد از ماهها اعتراضات گسترده ضدحکومتی، بر دامنه این اعتراضات افزود.

فاکس نیوز: در تهران هزاران نفر خشمگینانه به خیابان‌ها آمدند علیه مقام‌های رژیم اعتراض کردند.

این اعتراضات به چند شهر گسترش یافته است. مردم خشمگین هستند. آنچه رخ داده یک بدنامی برای این رژیم مستبد است. نشان‌ دادن صحنه شعارها:

خامنه‌ای استعفا، مرگ بر دیکتاتور، فرمانده کل قوا استعفا استعفا، خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن

 

  • نیوزویک: هزاران نفر در تهران شعار می‌دادند:‌ مرگ بر دیکتاتور،‌مرگ بر دروغگو

نیوزویک:‌ پس از این‌که سپاه پاسداران پذیرفت به اشتباه هواپیمای مسافربری اوکراین را با ۱۷۶مسافر سرنگون کرده، تظاهر کنندگان در ایران خواهان برکناری ولی‌فقیه شدند. بعدازظهر شنبه هزاران نفر در تهران دست به تجمع و سوگواری برای قربانیان هواپیمای سرنگون شده زدند. تجمعی که از قبل و از طریق شبکه‌های اجتماعی سازماندهی شده بود. اما این تجمع تبدیل به تظاهرات اعتراضی شد. شعارهایی که در شبکه‌های اجتماعی به گوش می‌رسند عبارتند از: «مرگ بر دروغگو» و «مرگ بر دیکتاتور!»

 

  • تلویزیون سی.ان.ان:‌ خشم عمومی و اعتراضات فوران کرده است

 

  • خبرگزاری رویترز: تظاهر کنندگان عکس قاسم سلیمانی را پاره کردند

خبرگزاری رویترز:‌ پس از آن‌که سپاه پاسداران اعتراف کرد یک هواپیمای مسافربری را ساقط کرد، معترضان روز شنبه در تهران شعارهایی علیه مقام‌های ارشد دادند. تظاهر کنندگان در خیابان هم‌چنین تصاویری از قاسم سلیمانی، را پاره کردند.

در تظاهراتی مقابل دانشگاه امیرکبیر، تظاهر کنندگان خشمگین فریاد زدند «فرمانده کل قوا، استعفا، استعفا».

 

  • تلگراف انگلستان: تظاهر کنندگان در تهران فریاد می‌زدند: سپاهی حیا کن مملکتو رها کن

تلگراف انگلستان: چهار روز پس از این‌که موشکهای رژیم ایران ۱۷۶جسد متلاشی شده را در حومه تهران بر جای گذاشت، ایران بالاخره به نقطه جوش رسید....از زمانیکه رژیم ایران سرنگونی هواپیما را پذیرفت، معترضان به خیابان‌ها ریختند.

انبوهی از دانشجویان خارج از دانشگاه تهران تجمع کردند تا سپاه پاسداران را محکوم کنند. آنها شعار می‌دادند سپاهی حیا کن، مملکتو رها کن.

 

  • دیلی میل انگلستان: روز شنبه اعتراضات در ۴دانشگاه تهران شروع شد. جمعیت خشمگین خواستار استعفای آخوندها شدند. هزاران نفر در مقابل دانشگاه امیرکبیر فریاد زدند مرگ بر دیکتاتور و شرم بر سپاهی، مملکت را رها کن و فرمانده کل قوا استعفا. استعفا. تظاهر کنندگان شعار دادند مرگ بر بسیجی

شاهین قبادی به دیلی میل گفت هزاران نفر از تظاهر کنندگان بادکنک تبلیغاتی رژیم را در رابطه با مرگ قاسم سلیمانی ترکاندند. اعتراضات، احساسات ایرانیها را نشان داد و یکبار دیگر ثابت کرد ایران یک بشکه باروت است و مردم ایران تا تغییر این رژیم آرام نخواهند گرفت

 

  • خبرگزاری بلومبرگ فیلم تظاهرات دانشجویان تهران را با شعارهای:‌ «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم و سپاهی حیا کن مملکتو رها کن»، مخابر کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78dd9aad-ec50-4a05-8a57-1a6991deabc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات