728 x 90

پول مردم ایران چرا و چگونه هزینه می‌شود؟

بیش از ۷درصد منابع طبیعی جهان در ایران وجود دارد؛ در حالی‌که تنها ۱درصد جمعیت جهان را مردم ایران تشکیل می‌دهند. به زبان ساده یعنی هر ایرانی به‌اندازه‌ٔ ۷نفر از مردم جهان دارایی دارد؛ ولی اکنون در فقری وحشتناک گرفتار شده‌اند. اما چرا؟

نگاهی به فهرست مکانها و مقاصدی که ثروت مردم در آن هزینه می‌شود، قدری پاسخ را روشن می‌کند.

صدها میلیارد دلار هزینه‌ٔ تلاش برای ساخت بمب اتمی.

بیش از ۳۰میلیارد دلار هزینه‌ٔ سرپا نگه‌داشتن بشار اسد قاتل

سالانه بیش از ۷۰۰میلیون دلار هزینه‌ٔ تشکیلات تروریستی حزب‌الشیطان لبنان از لباس و خوراک و حقوق سربازان و...

هزینه‌ٔ قاچاق سلاح و مهمات برای حوثی‌های یمن

به این فهرست پول‌های ارسالی برای حشد‌الشعبی عراق، حماس، ارسال سلاح به افغانستان و حمایت آشکار و پنهان از گروه‌های تروریستی را نیز اضافه کنید.

آخرین مورد آن ارسال بنزین مجانی برای حزب‌الشیطان لبنان است! که به اسم کمک به مردم لبنان ارسال شد. حزب‌الشیطان لبنان همان اندازه به مردم لبنان کمک می‌کند که سپاه پاسداران به مردم ایران!

خبرگزاری اورینت در رابطه با ارسال سوخت به لبنان نوشته است:

شبه‌نظامیان حزب با ورود تانکرهای سوخت سعی کردند به‌عنوان یک ناجی ظاهر شوند و به پایگاه اجتماعی خود و متحدانشان که از ورود تانکرها با گلوله و موشک استقبال کرده بودند، چنین القا کنند که روند فروش تنها با قیمت هزینه حمل ونقل باشد و با پوند لبنان و نه دلار انجام گیرد؛ اما قیمت‌های شرکت (امانت) آنها را ناامید کرد و قیمت از ۱۴۰هزار پوند لبنان برای هر بشکه به ۲۴۳هزار پوند افزایش یافت.

این گروه تروریستی به مؤسسات دیگر اعلام کرده بود که برافراشتن پرچم شبه‌نظامیان شرط دریافت گازوییل است.

آنچه واضح است این است که خامنه‌ای و حکومتش هرگز قصد متوقف کردن این روند را ندارند! چاره‌ٔ مشکلات مردم ایران چیست؟ چه زمانی مردم ایران از این وضعیت نجات پیدا می‌کنند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5229a592-ea1c-40db-b30b-7d4f5094ea0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات