728 x 90

سی و پنجمین روز اعتصاب نفت‌گران در ۱۱۲پالایشگاه و مرکز پتروشیمی و نیروگاه در ۳۵شهر - پیام همبستگی اتحادیه فلز شهر هانوفر - آلمان

اعتصاب سراسری نفتگران
اعتصاب سراسری نفتگران

اعتصاب سراسری کارگران پیمانی صنایع نفت و پتروشیمی که در اعتراض به دستمزد پایین و شرایط سخت و طاقت‌فرسای کاری معیشتی، از روز ۲۹خرداد آغاز شده است، جمعه ۱مرداد برای سی و پنجمین روز متوالی ادامه دارد. اعتصاب کارگران پیمانی تاکنون به پالایشگاها، صنایع پتروشیمی، نیروگاهها و تأسیسات مربوط به صنعت نفت در شهرهای تهران، اراک، اصفهان، اهواز، آبادان، ماهشهر، جاسک، عسلویه، گچساران و... گسترش یافته است.

 

اعتصاب کارکنان پتروشیمی کاویان عسلویه
کارکنان پتروشیمی کاویان عسلویه در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایای دریافتی با برپایی تحصن، اعتصاب کردند.
هم‌چنین تمام کارکنان به مدت ۵روز اعتصاب غذا کرده و وعده‌های غذایی محل کار را تحویل نمی‌گیرند.
پتروشیمی کاویان عسلویه بزرگ‌ترین واحد الفینی جهان، زیرمجموعه هلدینگ باختر است.

 

 

پیام همبستگی اتحادیه فلز شهر هانوفر - آلمان با کارگران اعتصابی - ۳۱تیر

به نام مدیریت اتحادیه کارگران فلز منطقه‌ٔ هانوفر، بیانیه‌ٔ همبستگی خود با کارگران اعتصابی در ایران را برای شما می‌فرستیم، با این درخواست که آن را به دست همکاران‌مان برسانید.
با سلام‌های دوستانه

کارگران صنایع گاز، انرژی، نفت و پتروشیمی ایران از ژوئن ۲۰۲۱ در سکوت و به دور از انظار و افکار عمومی جهان، دست به اعتصاب زده‌اند. کمیته‌ٔ اجرایی اتحادیه کارگران فلز ـ منطقه‌ٔ هانوفر در گزارش سالانه‌ٔ خود ضمن بازنگری عملکرد سال گذشته، به این فرآیند رسیدگی نموده و بیانیه‌ٔ همبستگی را به دو زبان انگلیسی و آلمانی انتشار می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/432d8f89-4beb-4e2b-8846-25e4039f0b0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات