728 x 90

پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق؛ تبریک سازمان خبات کردستان ایران

پیام تبریک سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق
پیام تبریک سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق

کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به آقای مسعود رجوی، به خانم مریم رجوی و اعضا و هواداران خستگی‌ناپذیر سازمان مجاهدین خلق ایران تبریک گفت:

 

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران

پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به شما و عموم مردم آزادیخواه ایران تبریک می‌گوییم و یقین داریم پیروزی تحقق خواهد یافت و سرنگونی رژیم منحوس آخوندی با تداوم مبارزه مردم ایران و استقامت و مقاومت مبارزان راه آزادی تحقق خواهد یافت.

سازمان مجاهدین خلق ایران با اصولی درست و راستین مبارزات خود را در اوج اخلاص به پیش برده و این قواعد و مبانی به یمن تدبیر بنیانگذاران سازمان مجاهدین و پیش‌آهنگی رهبری آن در عملی سازی و ادامه این روند و خط سیاسی، موجبات به ثبت رساندن افتخارات بیشماری را در صفحات تاریخ مبارزات مردم ایران به ارمغان آورده است، بی‌شک این تشکلات افتخارات و موفقیتهای خود را مدیون تأکید پ پافشاری بر این اصول و خطوط سیاسی درست می‌باشد.

خواهران و برادران

در شرایطی که ۵۳مین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق را گرامی میداریم، که شرایط ایران دستخوش تغییر و تحولات بسیار حساس و حائز اهمیتی بوده است و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحولات بیشتر نیز خواهیم بود.

بحرانهای متعدد حاکمیت در ابعاد گوناگون به حدی افزایش یافته است که هیچ راه و تدبیری برای پشت سرگذاشتن این مرحله بدون هزینه‌های بسیار هنگفت برای حاکمیت موجود نبوده و گزینه‌های پیش رو همه به مسیر پایانی سرنگونی و اضمحلال استبداد آخوندی منتهی می‌شود.

تغییر رویکرد آمریکا و الغای برجام و بازگشت تحریمها و به‌دنبال آن فروپاشی روزافزون بنیادهای اقتصادی ایران تحت حاکمیت آخوندی زمینه قیامهای مردمی و اعتراضات و تحصنهای فراگیر را فراهم ساخته است. همچنین تشدید جنگهای داخلی بر سر قدرت و غارت و چپاول بیشتر سرمایه‌های مردمی توسط مقامات رژیم و شکست سیاستهای منطقه‌یی در همه کشورهای که میلیاردها هزینه برای ایجاد نفوذ در آن صرف نموده بود و انزوا و بی‌اعتباری آخوندها در منطقه و جهان با توجه به تداوم سیاستهای آشوبگرانه و حمایت از تروریسم و در نهایت عزم همگانی برای توقف و خلع ید آخوندها، همه حاکی از آغاز مرحله‌ای نوین از مبارزات علیه آخوندها و شروع گذار از دیکتاتوری ولایت فقیه می‌باشد.

در چنین شرایطی حقانیت سیاست اصولی و درست ما و شما مبنی بر سرنگونی رژیم آخوندی و عدم تغییر و اصلاح این نظام قرون‌وسطایی بیش‌ از‌ پیش نمایان گشته و همزمان وظیفه مقاومت در راستای اتحاد حول گفتمان سرنگونی‌خواهی را یادآور می‌شود.

سازمان خه‌بات کردستان ایران به‌مناسبت پنجاه‌وسومین و آغاز پنجاه و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران بار دیگر تبریکات صمیمانه خود را به خانواده بزرگ مقاومت و عمومی مردم ایران تقدیم می‌دارد و ضمن تأکید بر همپیمانی سازمان خه‌بات کردستان ایران با سازمان مجاهدین خلق ایران موفقیتهای بیشتری را برای مقاومت عادلانه مردم خواستار می‌باشد. امیدواریم سال آینده، سال شکوفایی و پیشبرد هر چه بیشتر مبارزه مشروع و دموکرسی‌خواهانه مقاومت و تحقق آزادی و سال سرنگونی نظام ضدبشری آخوندی باشد.

سازمان خه‌بات کردستان ایران

کمیته مرکزی

۱۴شهریور ۱۳۹۷

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6d3304f-ea58-4ea7-9472-c1efa5174258"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات