728 x 90

پنتاگون: ما از توانایی نظامی برای مقابله با رژیم ایران برخوردار هستیم

پنتاگون
پنتاگون

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، با ابراز نگرانی درباره رفتار بی‌ثبات کننده رژیم ایران، اقدامات این رژیم را خطری علیه منطقه دانست. وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون روز سه‌شنبه ۱۹مرداد، با ابراز نگرانی آمریکا و هم‌پیمانان آن درباره خطر رژیم ایران در منطقه، تأکید کرد، آمریکا برتری و توان نظامی برای مقابله با رژیم ایران را دارد.

وزارت دفاع آمریکا همچنین گفت که تهران از گروههای شبه‌نظامی در منطقه حمایت و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند. پنتاگون در ادامه ضمن هشدار به رژیم آخوندی گفت:«از برتری و توانایی نظامی برای مقابله با ایران برخوردار هستیم.»

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت، آمریکا از رژیم ایران خواست حمایت از شبکه‌های تروریستی خود را متوقف کند.
سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه ۱۸مرداد در کنفرانس خبری خود، در پاسخ به سؤالی در رابطه با رژیم ایران و حمله به کشتی مرسر استریت در دریای عرب اظهار داشت، که این حمله به رژیم ایران نسبت داده شده است.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ادامه افزود: من هیچ‌گاه در مورد فعالیت احتمالی نیروی نظامی آمریکا چیزی نمی‌گویم، اما به باور من چیزی که آنتونی بلینکن وزیر خارجه به آن اشاره کرد، به‌طور کل تلاشی بین سازمانی بود تا بهتر با تهدیدهای مستمر ناشی از رژیم ایران، و حمایت آنها از شبکه‌های تروریستی است، مقابله کنیم.
ما از آنها خواسته‌ایم رفتارهای بدخواهانه‌شان را متوقف کنند، ما با آن مقابله می‌کنیم.
آمریکا نگران افزایش رفتارهای تهاجمی بدخواهانه رژیم ایران در سرتاسر منطقه است. ما با نگرانی زیاد ادامه استفاده رژیم ایران از تهدید و تخاصم در منطقه و البته حمایت آنها از گروه‌های نیابتی و هم‌چنین گروه‌های تروریستی را زیر نظر داریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e560030-c030-4fcc-b7fc-362838be348f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات