728 x 90

پنتاگون: فعالیت‌های بدخواهانه رژیم ایران منطقه را ناامن می‌کند

جان کربی
جان کربی

جان کربی در کنفرانس خبری خود در پنتاگون در مورد اعلام جدید رژیم ایران در مورد یک موشک بالستیکی گفت: من نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم چرا که هنوز از جزئیات آن مطلع نشده‌ام. من در مورد موشکی که رژیم ایران می‌گوید، چیزی ندیده‌ام و شما در رسانه‌ها سریع‌تر از من از اخبار مطلع می‌شوید.
سخنگوی پنتاگون روز چهارشنبه ۲۰بهمن در کنفرانس خبری خود اظهار داشت: صادقانه بگویم ما فعالیت‌های بدخواهانه آنها را فراتر از پیام می‌دانیم. همین فعالیت‌هایی بدخواهانه است که منطقه را ناامن می‌کند، گروه‌های تروریستی در سرتاسر منطقه را حمایت می‌کند، آنها مخل دریانوردی و کشتیرانی هستند، آنها برنامه موشکی بالستیکی را دنبال می‌کنند که برای اهداف آفندی و حمله طراحی شده تا خسارت و صدمه آن‌هم از نوع مرگبار آن بر دیگر کشورها، مردم، متحدان و شرکای ما وارد کند.
ما این را یک پیام در نظر نمی‌گیریم. این یک تهدید امنیت ملی در منطقه برای مردم ما، تأسیسات ما و هم‌چنین مردم و تأسیسات متحدان و شرکای ما است.


جان کربی افزود: ما به‌طور مستمر شاهد بوده‌ایم که رژیم ایران برنامه موشکی بالستیک خود را ارتقاء داده و به‌طور جدی آگاه هستیم که آن برنامه موشکی چه خطر منطقه‌یی را در پی دارد. از همین رو، به‌طور جدی با متحدان و شرکا در منطقه کار می‌کنیم تا بتوانیم با این نوع تهدیدها مقابله کنیم و اطمینان داشته باشیم که متحدان ما هم توان دفاع از خود را داشته باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c7c8471-2f99-407b-af24-99c224aa97f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات