728 x 90

پمپئو: زمانی که نتوانید به تهدیدات جدی رژیم ایران پاسخ دهید، خطر بزرگی برای تشدید تنش ایجاد می‌شود

مایک پمپئو
مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجهٔ قبلی آمریکا  ۱۹آبان در مصاحبه با فاکس نیوز درباره تروریسم رژیم ایران و هدایت نیروهای نیابتی خود برای حمله به نیروهای آمریکایی گفت: تا زمانی که دولت بایدن پاسخ ندهد و بازدارندگی را دوباره برقرار نکند، این وضعیت بدتر خواهد شد و خطر بزرگی برای تشدید تنش ایجاد می‌کند.

وزیر خارجهٔ قبلی آمریکا افزود: ما آمریکاییهایی را داریم که گروگان گرفته شده‌اند. ما بیش از ۲۲۰نفر را داریم که هنوز در گروگان ایران هستند. ۱۴۰۰نفر فقط کمی بیش از یک ماه پیش کشته شدند، از جمله تعداد بسیار زیادی آمریکایی که توسط رژیم ایران کشته شدند. و آنها هم‌چنان به کوبیدن نیروهای ما در خاورمیانه ادامه می‌دهند.

مایک پمپئو در ادامه گفت: کاملاً واضح است که دولت بایدن شکست‌خورده است. چه به‌لحاظ حمله به یک تأسیسات مهمات خالی از نفرات و چه صدور بیانیه‌های تند و تیز از سوی وزارت امور خارجه، به‌سادگی در محافظت از آمریکا شکست‌خورده است.

همان‌طور که ژنرال کین به درستی گفت، وقتی پاسخی که می‌دهید که زیر خط است[ضعیف است]، که بازدارنده نیست، در واقع ریسک را تسریع می‌کنید. شما در حال متقاعد کردن نصرالله در لبنان یا رهبری حوثی‌ها یا نیروهای نیابتی آنها هستید که در سرتاسر جهان پراکنده شده‌اند و خود را برای انجام کمپینها در اروپا یا تلاشهای ترور اینجا در ایالات متحده آماده می‌کنند. همه آن افراد در رهبری ایران آن را به‌عنوان چراغ سبز می‌خوانند. و زمانی که نتوانید به تهدیدات جدی رژیم ایران پاسخ دهید، خطر بزرگی برای تشدید تنش ایجاد می‌کند. ما چندین دهه است که شاهد این را بوده‌ایم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de89d5cf-3be0-41b6-a3aa-a980db73bb7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات