728 x 90

پسکارا – ایتالیا - تظاهرات با حضور شهردار و مقام‌های شهر در حمایت از قیام مردم ایران

پسکارا – ایتالیا - تظاهرات با حضور شهردار و مقام‌های شهر در حمایت از قیام مردم ایران
پسکارا – ایتالیا - تظاهرات با حضور شهردار و مقام‌های شهر در حمایت از قیام مردم ایران

پسکارا – ایتالیا

تظاهرات با حضور شهردار و مقام‌های شهر

با اعلام شهرداری پسکارا در حمایت از قیام مردم ایران

در شهر پسکارای ایتالیا تظاهراتی به دعوت شهردار این شهر در حمایت از قیام مردم ایران برگزار شد. در این تظاهرات که تعداد زیادی از شهروندان ایتالیایی نیز در آن شرکت داشتند علاوه بر شهردار، رئیس شورای شهر و مسئولان نهادهای مختلف استان آبروزو حضور داشتند.

مارچللو آنتونللی رئیس شورای شهر پسکارا خطاب به تظاهر کنندگان گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم از کسانی که خواهان برگزاری این تظاهرات شدند تشکر و قدردانی کنم باید بیاد داشته باشید که چند هفته قبل در شورای شهر ما بیانیه‌یی به تصویب رساندیم که بسیار با اهمیت بود. این بیانیه که توسط شهردار و تمامی اعضای شورای شهر امضا شده بود اعتراض ما را به رژیم آخوندها نشان می‌داد ما از کسانی حمایت کردیم که برای حق آزادی جان خود را از دست داده‌اند. تصاویر جوانان ایران را که می‌بینیم به ما چه می‌گویید؟ می‌گویند زنان و مردان ایران برای آزادی و دموکراسی بپا خواسته‌اند

مبارزه مردم ایران برای آزادی و دموکراسی مبارزه مردم پسکارا هم هست. حضور ما همراه با شهردار همین حرف را بیان می‌کند که شهر پسکارا وقتی پای آزادی و حقوق‌بشر در میان باشد حضور داشته و دارد.

زنده باد آزادی و دموکراسی، زنده باد ایران آزاد

در این مراسم شهردار و تعدادی از مسئولان پسکارا در حمایت از قیام مردم ایران و خواسته قیام‌کنندگان برای دموکراسی و آزادی سخنرانی کردند.

نماینده انجمن جوانان ایرانی در ایتالیا نیز از سخنرانان این تظاهرات بود.

تلویزیون ایتالیا – کانال ۳

تظاهرات در حمایت از قیام مردم ایران برای دموکراسی و آزادی

تلویزیون ایتالیا کانال ۳: در شهر پسکارا یک تظاهرات اعتراضی توسط افراد مشعل به‌دست برای همدردی با قیام مردمی در ایران برای دموکراسی و آزادی برگزار شد. راهپیمایی از میدان ساکرو کوره آغاز شد و در میدان سالوتو خاتمه یافت. در این میدان یک نمایشگاه عکس از شهدای قیام ترتیب یافته بود. تظاهر کنندگان از شهروندان و شخصیتهای سیاسی تشکیل می‌شد. آنها برای اعتراض به خشونت و اعدام جمعی مردم ایران و هم‌چنین خشونت علیه زنان به این تظاهرات آمده بودند. این تظاهرات از سوی انجمن زنان دموکراتیک ایرانی در ایتالیا سازماندهی شده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d781e05-74f9-4eee-b23b-887bda1cf753"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات