728 x 90

پس از روی کار آمدن رئیسی اختلاف میان آمریکا و ۱+۴ به حداقل ممکن رسیده است

وین - هتل کوبورگ - محل مذاکرات اتمی
وین - هتل کوبورگ - محل مذاکرات اتمی

عواقب و پیامدهای بحرانهای مرگبار اقتصادی و جامعه‌ای در آستانه انفجار، این روزها ورد زبان رسانه‌های حکومتی شده است و از هر سو با هشدار به بن‌بست مذاکرات برجام تنها راه برون‌رفت را سرکشیدن جام‌زهر می‌دانند.
روزنامه حکومتی همدلی ۲۰آذر نوشت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، شاهد هستیم که در صحنه بین‌المللی اختلاف میان آمریکا و ۱+۴ به حداقل ممکن رسیده است. همه شرایط نشان می‌دهد که همه این کشورها حتی چین و روسیه بسیار متحدتر از دوره ترامپ با آمریکا هستند. همان‌طور که در دوره احمدی‌نژاد، چین و روسیه به همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران، رأی مثبت دادند، در این مرحله هم نمی‌توان انتظاری جز همراهی آنها با آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان داشت. لذا به‌نظر می‌آید که دستگاه سیاست خارجی، لازم است با دیپلماسی فعال (؟!) و حتی مذاکره مستقیم با طرف آمریکایی، اجازه ندهد که توطئه علیه [نظام] به تحقق بنشیند. [نظام] برای گریز از بحرانهای اقتصادی فعلی، نیازمند بازگشایی رابطه با کشورهای منطقه و جهان و عادی‌سازی حوزه سیاست خارجی و داخلی دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7049f45-7ba6-4993-b878-0dfe66cae255"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات