728 x 90

پزشکیان: در ۱۴۰۱ وضعیت اقتصادی و اجتماعی خیلی بدتر خواهد شد​!​

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع
پزشکیان عضو مجلس ارتجاع

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع و نایب‌رئیس پیشین این مجلس با اشاره به دورغ‌درمانی‌ها و وعده‌های تو خالی رئیسی جلاد گفت: «قرار بود برجام در این دولت به نتیجه برسد و اقتصاد مملکت «شرطی» نباشد. قرار بود سالی یک میلیون مسکن ساخته شود. قرار بود بورس خیلی سریع سبز شود. قرار بود قیمت دلار بالاتر از دوران روحانی نرود. قرار بود بازار خودرو ساماندهی شود. قرار بود قیمت کالا‌های اساسی با رشد روزافزون مواجه نشود و قرار‌هایی دیگر که بودند، اما محقق نشدند».

پزشکیان طعنه پاسدار شریعتمداری به‌دولت روحانی را عاریه گرفت و دست‌آوردهای دولت رئیسی جلاد را «تقریباً هیچ» نامید. ​

این عضو مجلس ارتجاع در پاسخ به‌وضعیت اعتراضات اجتماعی در سال جدید، با نگرانی هشدار داد که در سال جاری وضعیت اقتصادی و اجتماعی بسیار بدتر از سال۱۴۰۰ خواهد شد (سایت حکومتی رویداد ۲۴ - سوم اردیبهشت).

 

محمد مهاجری از باند اصول‌گرا روز شنبه سوم اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرگزاری حکومتی ایلنا وضعیت دولت رئیسی را ضعیف توصیف کرد و گفت: کابینه آقای رئیسی واقعاً ضعیف است و شاید بتوان گفت دولت آقای رئیسی تا اینجای کار با فاصله یکی از ضعیف‌ترین دولتهای بعد از انقلاب است.

وی در ادامه وزرای کابینه رئیسی را اینچنین تعریف کرد: دولتی بر سر کار آمد که بعد از هشت ماه، رئیس بانک مرکزی آن مورد انتقاد مدیران اقتصادی دولت است، وزیر رفاه به جای کار کردن حرف‌های خنده‌دار می‌زند، وزیر صمت وعده‌هایی می‌دهد که کاملاً مشخص است قابلیت اجرایی ندارد، وزیر نفت شعارهایی می‌دهد که نفت می‌فروشیم و پول آن را هم به داخل می‌آوریم اما می‌بینید که مردم چیزی احساس نمی‌کنند و تورم هم به‌شدت در حال افزایش است.

مهاجری سپس به این اشاره کرد که دولت آخوند رئیسی از اول در ذهن اصول‌گرایان قوی نبود و گفت: زمانی که آقای رئیسی کاندیدای ریاست‌جمهوری بود، دوستان اصول‌گرا می‌دانستند که ایشان مدیر اجرایی پرقدرتی نیست. اداره کردن قوه قضاییه با شیوه‌ای که آقای رئیسی اداره می‌کرد، خیلی کار دشواری نبود.(جزئیات بیشتر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2647e1f-dfba-48a7-956e-5b11c356b293"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات