728 x 90

پزشکیان: اصول‌گرا و اصلاح‌طلب هر دو در مافیای غارت و فساد نقش دارند

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع
پزشکیان عضو مجلس ارتجاع

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع و از سرکردگان باند مغلوب در حالی‌که سپاه پاسداران و مافیای فساد حکومتی را «افراد در سایه» می‌نامید، گفت همه اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلبان در فساد و ناکارآمدی مقصرند، بازی «کی بود کی بود من نبودم» جواب نخواهد داد.

عضو کنونی مجلس ارتجاع و نایب‌رئیس پیشین این مجلس افزود: همه جناح‌ها به‌صورت موقتی آمده و رفته‌اند اما ثبات کاری دست کسانی بوده که در سایه حرکت می‌کنند. این سازمان در سایه، همیشه حضور داشته و ثابت بوده است.

پزشکیان با اشارهٔ ضمنی به خامنه‌ای و برای در بردن باند خود، گفت: قدرت در دست کسانی است که نه مجلس نه رئیس‌جمهور و نه سایر مقامات دولتی حق نظر در مورد آنها ندارند. به‌خاطر دارم که در زمان شاه می‌گفتند: یک ساعت در هفته رادیو را در اختیار ما بگذارید ما همه را مسلمان می‌کنیم اما حالا رادیو، تمام کانال‌ها و دانشگا‌هها و رسانه‌ها و تریبونها در دست شماست پس چرا وضع جامعه این‌گونه است؟ مسلمان که نکردید هیچی همه را غیرمسلمان کردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcea8a56-beed-4173-b320-b3542ac8bf50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات