728 x 90

پروانه سلحشوری: به‌دلیل سرکوب، مردم رغبتی به انتخابات ندارند

نیروی سرکوبگر سپاه
نیروی سرکوبگر سپاه

پروانه سلحشوری، نماینده ادوار مجلس ارتجاع با اشاره به سرکوب اعتراضات توسط نهادهای امنیتی، گفت «به نظر می‌رسد مردم چندان رغبتی برای حضور در عرصه انتخابات ندارند».

وی در مصاحبه‌یی با خبرگزاری حکومتی «ایلنا» سه‌شنبه ۱۰فروردین اظهار کرد: «بعد از انتخابات سردی که اسفند ماه ۹۸ برگزار شد و ماهیت انتخابات را هم تا حد زیادی زیر سؤال برد، این‌طور به‌نظر می‌رسد که با توجه به تداوم مشکلات معیشتی و سختی‌های زندگی هنوز در مردم اقبالی نسبت به انتخابات ۱۴۰۰ دیده نمی‌شود».
این نماینده سابق مجلس ارتجاع در تشریح علل کاهش مشارکت، ابراز داشت: «از یک‌سو قلع‌وقمع فله‌ای شورای نگهبان را داشتیم و از سوی دیگر شرایط بد اقتصادی که این دو مسأله دست به دست هم دادند تا شاهد حضور گسترده مردم مانند انتخابات گذشته نباشیم».

او در پاسخ به این سؤال که «به نظر شما در سال۱۴۰۰ حکمرانان چگونه باید با مردم رفتار کنند که امید به اصلاح امور در میان مردم ایجاد شود؟» گفت: «متأسفانه فاصله‌ٔ بسیار عجیبی میان سران و مسئولان با مردم وجود دارد و به‌نظر می‌رسد که درکی از شرایط سخت زندگی مردم ندارند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84053e58-7262-4607-9129-7ae945fac934"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات