728 x 90

پاکستان خواستار بازداشت سه تروریست پنهان‌شده در ایران شد

پرچم پاکستان و عربستان
پرچم پاکستان و عربستان

روزنامه دیلی پاکستان طی گزارشی نوشت، پلیس پاکستان از رژیم ایران خواستار تحویل سه مظنون به‌قتل دیپلمات عربستان که در ایران پنهان شده‌اند، شد.
روزنامه دیلی پاکستان روز یکشنبه سوم بهمن به‌نقل از سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان نوشت: حسن القحطانی دیپلمات کنسولگری عربستان در کراچی در سال۲۰۱۱ توسط شلیک قاتل یا قاتلان کشته شد، عاملان این ترور با اتومبیل از صحنه جنایت متواری شدند.
مقامات ذی‌ربط پاکستانی پس از عدم موفقیت تیم پیشین تحقیقات، در آذرماه گذشته تیم جدیدی برای پیگیری این ترور تشکیل داد. جانشین دادستان ویژه مبارزه با تروریسم، در پاکستان اظهار داشت، تیم کنونی تحقیقات درباره سرنخ‌های جدید اطلاعاتی مشغول تحقیق است.
به گفته این مقام قضایی در رابطه با این پرونده در آذرماه گذشته از رژیم ایران خواسته شده تا سه مظنون به نام‌های علی مستحسن، رضا امام و سید وقار احمد را به اتهام مشارکت در قتل این دیپلمات سعودی و فعالیت‌های تروریستی دیگر به اسلام‌آباد تحویل دهد.
سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان نیز خاطرنشان کرد، درخواستی برای بازداشت مظنونان بر اساس توافق تبادل مجرمان به رژیم ایران داده‌ایم. به‌نظر ما، این سه نفر در ایران پنهان شده‌اند و بدون همکاری این رژیم امکان بازداشت آنها میسر نیست.
وی تاکید کرد تاکنون درخواست کد قرمز برای بازداشت علی مستحسن و سید وقار احمد صادر شده و پلیس فدرال درصدد صدور کد قرمز برای مظنون سوم به نام رضا امام در این پرونده است. (العربیه ۳بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d8ec027-4185-43e2-a57a-913898feeec1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات