728 x 90

پاسدار قالیباف: غفلت از خسارت‌های بزرگ است آن تهدید و خطر جدی برای ما غفلت است

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع

در جلسه یادبود پاسدار طوسی از سرکردگان جنگ ضدمیهنی

غفلت از خسارت‌های بزرگ است آن تهدید و خطر جدی برای ما غفلت است

ما سرگرم مسائلی هستیم که اصلاً به این موضوعات مهم و سرنوشت‌ساز توجه نمی‌کنیم

در این مسیر ما باید بدانیم دوران دفاع مقدس فقط یک جنگ نظامی نبود

یک روش زندگی بود یک مکتب بود

یک روش حکمرانی بود یک روش مدیریت و تصمیم‌گیری بود

گفتیم راه قدس از کربلا می‌گذرد دیدیم امروز هم می‌بینیم

 

پاسدار قالیباف ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

من اول هم می‌خواهم تشکر کنم از بانیان این جلسه و همین‌جا در ابتدا چون می‌خوام فشرده وقت جمع رو نگیرم اشاره‌یی به اهمیت این جلسه داشته باشم از این بابی که این مجلس مجلس یاد و نام شهدا است مجلس ذکر و تذکر است و یادآوری و امروز بیش از هر زمان دیگری ما نیازمند به این مجالس هستیم.

برای جوانان و نوجوانانی که هرگز دوران دفاع مقدس رو ندیدند چرا ضرورت داره؟ از این باب می‌گویم ضرورت داره که در حقیقت ما رو از یک غفلت دور نگه میداره غفلت یکی از خسارت‌های بزرگ زندگی بشری است مخصوصاً در جامعه اسلامی ما در جامعه انقلابی ما آن تهدید و خطر جدی برای ما غفلت است.

سرگرم مسائلی هستیم که اصلاً به این موضوعات مهم و سرنوشت‌ساز توجه نمی‌کنیم و ما می‌آییم از موضوعات مهم غافل می‌شویم به موضوعات کم ارزش کوچک و کم اهمیت توجه می‌کنیم.

خدا رحمت کنه شهید کاظمی شهید سلیمانی یک وقتی صحبت می‌کردیم بعد جنگ می‌گفتیم واقعاً اگر اتفاقی بیفته جوانهای امروز مثل جوانهای گذشته در میدان هستند؟ با شک نگاه می‌کردیم با تردید حرف می‌زدیم.

حالا ما یکی از کارهایی که همه مکلفیم انجام بدهیم که غفلت نکنیم و جز‌ء اون عوامل و عناصر غافل قرار نگیریم این است که از دوران دفاع مقدس و از این فضا پند بگیریم باورمون بشه اطمینان قلبی داشته باشیم که خدای دفاع مقدس خدای اقتصاد هم هست خدای فرهنگ هم هست فکر نکنیم مشکلاتی که امروز داریم لاینحل اند. اگر یک جاهایی احساس می‌کنیم ناموفق هستیم ریشه در همون عوامل غفلتی داره که مرتب تکرار می‌کنیم اشتباهاتمون را در تصمیم‌گیری، مبانی که باید رعایت بکنیم رعایت نمی‌کنیم.

مگر روزهای اولی که در دفاع مقدس رفتیم مگر چنین خبرهایی بود؟ ولی شما نگاه کنید حتی من بارها به دوستان می‌گویم قطعنامه که پذیرفته شد بعضی از این سوابق اون روز رو نگاه کنید ببینید چقدر زدند توی سر ما که خوب حالا چی شد نتیجه جنگ؟ بعد خرمشهر صلح می‌کردید نه حالا بروید این‌گونه آتش‌بس رو قبول کنید کو کربلا یتان؟ کو پیروزی تون؟ ولی زمان که گذشت دیدیم همه چی حل شد موفقیت‌های مادی هم آمد اگر گفتیم راه قدس از کربلا می‌گذرد دیدیم امروز هم می‌بینیم.

در این مسیر ما باید بدانیم دوران دفاع مقدس فقط یک جنگ نظامی نبود یک روش زندگی بود یک مکتب بود یک روش حکمرانی بود یک روش مدیریت و تصمیم‌گیری بود.

(تلویزیون شبکه تبرستان رژیم ۱۸مرداد ۱۴۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/969d9501-2f0f-4246-a79c-1fdaf9bb1aea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات