728 x 90

پاسدار قالیباف: دولت صدای مردم را بشنود، گوش مردم از توضیحات پر شده است

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف در جلسه روز سه‌شنبه ۲۶اسفند مجلس ارتجاع با حمله به‌روحانی درباره بودجه ۱۴۰۰ گفت: لایحهٔ بودجهٔ ۱۴۰۰ مطلوب مجلس نیست، مردم با مطالبه‌گری چرخ‌های زنگ‌زدهٔ دستگاه اجرایی را ترمیم کنند.

رئیس مجلس ارتجاع به گرانی کالاها در شب عید اعتراف کرد و گفت: وضعیت مدیریت بازار کالاهای اساسی در شب عید ناگوار است، با این‌که کالا به‌اندازه کافی در انبارها هست، ولی مدیریت آن‌چنان دارای ایرادات اساسی و انفعال و سوءمدیریت است که کرامت مردم حفظ نمی‌شود.

مردم امروز می‌گویند اگر دولت نمی‌تواند گرانی را مهار کند لااقل کرامت ما را حفظ کند تا در روزهای کرونا ساعتها در صف خرید مرغ نمانیم.

مجلس با خواست دولت برای ادامه یافتن تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی موافقت کرد، حالا انتظار داریم دولت بتواند لااقل خواست خود را به‌درستی اجرا کند.

پاسدار قالیباف خطاب به آخوند روحانی گفت: دولت صدای مردم را بشنود، گوش مردم از توضیحات پر شده است، دولت موظف است بازار شب عید را سامان دهد و از هر گونه دلیل‌تراشی پرهیز کند

قالیباف به بحران معیشت مردم اعتراف کرد و گفت: دولت لااقل بازار مرغ و مایحتاج ضروری را در سطح حداقلی مدیریت کند، دولت تمام توان خود را برای بازگرداندن آرامش به بازار کالاهای اساسی متمرکز کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58092139-7c09-4a12-9848-82b0a81cccfb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات