728 x 90

پاسدار شریعتمداری: آمریکای قطر همان آمریکای وین است

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان
پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان نسبت به پایان بی‌نتیجه مذاکرات غیرمستقیم آمریکا و رژیم آخوندی، نوشت: آمریکا و متحدان اروپایی آن به ادامه «‌مذاکرات بی‌نتیجه‌»! برای درگیر کردن کشورمان با پیامدهای خسارت‌بار آن نظیر شرطی کردن قیمت ارز و طلا! آشفتگی قیمتها و دهها نابسامانی دیگرِ ناشی از این فراز و نشیب‌ها در اقتصاد کشورمان نیاز دارد!‌، نوشت: باید گفت که آمریکای قطر همان آمریکای وین است!.

در یادداشت پاسدار شریعتمداری که در خبرگزاری حکومتی فارس منتشر شده است آمده است: حالا به گزارش «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که روز ۶خرداد۱۴۰۱ (۲۷می‌۲۰۲۲) در کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا مطرح شده است نگاهی بیندازید:
«نکته نهایی این است که ما و همه شرکای اروپایی بر این باوریم که می‌توانیم در ازای برداشتن گام های مهم ایران برای عقب‌نشینی و محدود کردن برنامه هسته‌یی‌اش، تخفیفهای محدودی برای تحریم‌ها فراهم کنیم و در همان حال، هم‌چنان از منبع وسیع تحریم‌های باقی مانده و ابزارهای دیگری که در اختیار ما است، برای تحت فشار قرار دادن و هدف قرار دادن سایر فعالیت‌های خطرناک آن (ایران) استفاده کنیم»! همان‌گونه که ملاحظه می‌شود رابرت مالی با صراحت می‌گوید که هرگز تحریم‌ها را بر نمی‌داریم!
رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران در ادامه نشست باز هم با صراحت می‌گوید که توافق هسته‌یی - برجام- را برای اِعمال فشار بیشتر بر ایران می‌خواهیم‌. بخوانید! «‌توافق (‌برجام‌) ما را در موقعیت بسیار قوی‌تری برای فشار بیشتر بر ایران قرار می‌دهد»! رابرت مالی بعد از اشاره به اهمیت برجام برای آمریکا، ترامپ را به‌خاطر خروج از برجام به‌شدت ملامت می‌کند و بر این باور است که ترامپ با خروج از برجام دست آمریکا را از اهرم‌هایی که برای مقابله با ایران در اختیار داشت، کوتاه کرده است (خبرگزاری حکومتی فارس ۸ تیر).

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2a5c084-bedd-406f-bc65-ee5fc570f091"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات