728 x 90

پاسدار اسماعیل کوثری از جنایتکارترین مهره‌های خامنه‌ای، درباره حمله پلیس آلبانی به اشرف۳

پاسدار  اسماعیل کوثری
پاسدار اسماعیل کوثری

پاسدار اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع  و از جنایتکارترین مهره‌های خامنه‌ای:
اسناد و مدارک تخلفات مجاهدین را ثابت کرده است
باید به ایران بازگردانده و دادگاهی شوند

از چند ماه پیش ‌بین دستگاههای امنیتی ایران و کشورهای مانند آلبانی ارتباطاتی برقرار شده
و نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته است

ما همواره آنها را تروریست می‌خواندیم چرا که ۱۷هزار نفر را در سال‌های گذشته کشتند‌ اما کسی به این مسأله خیلی توجه نمی‌کرد تا این‌که اسناد و مدارک افرادی که جدا شده‌‎‌اند و آن چیزی که ما درباره جنایات آنها جمع‌آوری کرده‌ایم دادگاه آلبانی نیز علیه‌شان حکم صادر کرد

روزنامه حکومتی همشهری، که توسط پاسدار گنجی عضو دفتر رسانه‌یی رئیسی جلاد اداره می‌شود، مصاحبه‌یی با پاسدار کوثری، از جنایتکارترین مهره‌های خلیفه ارتجاع و عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم انجام داد.
این رسانه حکومتی نوشت: اسماعیل کوثری گفت: اکنون که مجاهدین مأمن خود را در اروپا و به وی‍ژه در کشور آلبانی از دست داده‌اند و اسناد و مدارک تخلفاتشان را ثابت کرده است باید به ایران بازگردانده و دادگاهی شوند. مسئولان نظام باید پیگیر این کار باشند.

از چند ماه پیش‌ بین دستگاههای امنیتی ایران و کشورهای مانند آلبانی ارتباطاتی برقرار شده و نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما همواره آنها را تروریست می‌خواندیم چرا که ۱۷هزار نفر در سال‌های گذشته کشتند‌، اما کسی به این مسأله خیلی توجه نمی‌کرد. تا این‌که اسناد و مدارک افرادی که از مجاهدین قطع امید کرده و جدا شده‌‎‌اند، و آن چیزی که ما درباره جنایات آنها جمع‌آوری کرده‌ایم، دادگاه آلبانی نیز علیه‌شان حکم صادر کرد.
او افزود: مجاهدین هم در عراق، هم در آلبانی علیه نظام جنایاتی انجام داده‌اند که باید محاکمه شوند و در نهایت به سزای اعمال خود برسند و باید پاسخگوی ترور این ۱۷هزار نفر باشند.
کوثری اضافه کرد: در نهایت باید گفت که آمریکایی‌ها هم ناامید شده‌اند، آنها می‌دادند که اگر از مجاهدین با افتضاحی که در اردوگاه اشرف آلبانی به‌وجود آورده‌اند، حمایت کنند، همه شعارهای دموکراتیک آنها زیر سؤال می‌رود.
این نماینده گفت: مسئولان باید برنامه بازگرداندن آنها به داخل و دادگاهی کردنشان را دنبال کنند.
(همشهری آنلاین رژیم ۶تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c8acd18-8a8c-40c5-8600-ef352def1e27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات